Myrsky (Viimeinen, #1)

Myrsky

Thomas Sand
Julkaistu: joulukuu 2013 (Kanttarelli Publishing)
Tyylit: fantasiasynkkä fantasia, seikkailu
Avainsanat: kotimainen

Ilmestynyt ensin sähkökirjana 2012. Nidottu.

Monikansallinen tutkimusalus ajautuu Grönlannin edustalla epätavallisen rajuun myrskyyn, jonka loputtua mikään ei ole ennallaan. Yhteydet muuhun maailmaan katkeavat täydellisesti, eikä tähtitaivaskaan näytä oikealta. Alus löytää maata, mutta miehistölle käy pian selväksi, etteivät he ole Grönlannissa. Aluksen miehistö joutuu ankaraan selviytymistaisteluun samanaikaisesti sekä tutunoloisessa, että oudossa maailmassa, missä mikään ei ole aivan sitä, miltä se näyttää. Kuolleilla kukkuloilla liikkuu vaitelias hahmo, joka kansansa viimeisenä vartioi ikivanhaa ja mahdollisesti tappavaa salaisuutta. Tutkimusaluksen saapuminen käynnistää tapahtumien ketjureaktion, jossa panokset ovat kovat, mutta kukaan ei tiedä mikä tai kuka peliä lopulta pelaa.

Myrsky on Viimeinen-sarjan ensimmäinen osa.

(muokattu 27.09.2016)

Sielunsyöjä (Muinainen pimeys, #3)Kauhujen saari (David & Larissa, #3)Artemis Fowl: Atlantiskompleksi (Artemis Fowl, #7)Salaperäinen sirkus (Haavekaupunki, #4)Löytynyt (Taikavaras, #3)

karivaan avatar
Jumankauta, suomalainen "King" Viime vuonna luin Myrskyn, nyt ostin Aamun. Ihan mulle tuntematon veijari, vaan toivon hänen kirjoittavan piiiitkiä romaaneita vielä kymmeniä!
Uusin jäsen: Ninni Steier