Hurjien tarinoiden talo (Hurjien tarinoiden talo #1) - Chris Columbus, Ned Vizzini7.56

Alkuteos ilmestynyt 2013. Kuvittanut Greg Call. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Kertomaton historia. Suvun salainen perintö. Musta magia. Koukuttavassa tarinassa hurjat juonenkäänteet seuraavat toistaan.

Sisarukset Brendan, Cordelia ja Eleanor Walker muuttavat vanhempineen salaperäiseen vanhaan taloon, jonka on omistanut aiemmin fantasiakirjailija Denver Kristoff.

Pian lapset saavat selville sukuunsa liittyvän salaisuuden, johon liittyy mustaa magiaa. He joutuvat huiman seikkailun pyörteisiin, kadotuksiin Kristoffin kirjojen fantasiamaailmaan, jossa he kohtaavat kostonhaluisen noidan, luurankomerirosvoja ja hyväsydämisen jätin.

Riittääkö sisaruksilla urheutta taistella tiensä kotiin uskomattomien juonenkäänteiden keskeltä?

Julkaistu: huhtikuu 9, 2014

Maailmojen törmäys (Hurjien tarinoiden talo #3)6.20

Kirja-arvioita

8/10 |
joulukuu 07, 2015
Ehdottomasti hyvä ja koukuttava kirja. Aika erilainen mitä yleensä luen, mutta lukeminen kyllä kannatti. Kirja vaikuttaa välillä jopa sekavalta, mutta ei loppujen lopuksi ole sitä kuitenkaan.
10/10 |
helmikuu 24, 2015
Tätä lukee hyvin mielin, ja joissain kohdin jännittyneenäkin. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka tykkäävät lukea hyviä fantasia/seikkailu kirjoja.
3/10 |
helmikuu 05, 2015
Chris Columbuksen luulisi tietävän jotakin fantasiagenrestä, onhan hän ohjannut mm. kaksi ensimmäistä Harry Potter -elokuvaa ja Rick Riordan-filmatisoinnin Salamavaras sekä käsikirjoittanut Gremlins-kauhukomedian. Nyt hän on yhdessä Ned ...
10/10 |
marraskuu 23, 2014
Mahtava ja kutkuttava kirja. ^^ Suosittelin hyvillä mielin lukemaan
9/10 |
kesäkuu 12, 2014
Tätä kirjaa en lue itse, vaan ystäväni likee sitä minulle joskus, kun tapaamme... Se on hauskaa, koska ei tarvitse keskittyä itse lukemiseen, vaan kokonan tarinaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Minusta kirja on erittäin hyvä, parempi ...