Yön perintö (Night School #2) - C. J. Daugherty7.56

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Kirsi Ohrankämmen. Sidottu.

Allien elämä sisäoppilaitoksessa käy vaaralliseksi. Suojellako perhettään vai luottaako uusiin ystäviin?

16-vuotias kapinallinen Allie on löytänyt Cimmerian sisäoppilaitoksesta toisen kotinsa. Koulu on tuonut hänen elämäänsä myös Carter Westin, unelmien poikaystävän.

Cimmeriassa toimii Yökouluksi kutsuttu salaseura. Se paljastuu vaikutusvaltaiseksi salaiseksi organisaatioksi, jonka jäsenet ulottavat valtansa paljon koulua pidemmälle. Yökoululla on myös vihollisia, näiden joukossa Allien kadonnut veli. Pian selviää, että Allie ja kaikki muutkin koulun oppilaat ovat suuressa vaarassa.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Arvosanalla: 7.56/10
Arvosanoja: 124
Muokattu: kesäkuu 13, 2017

Night School -kirjasarja

Viisiosainen sarja, jonka suomentaminen jätettiin kesken.

Yön valitut (Night School #1)7.86
Yön perintö (Night School #2)7.56

Kirja-arvioita

10/10 |
tammikuu 29, 2017
Pelkäsin koko ajan Yön perinnön loppuvan, tietäen ettei enempää Night School kirjoja ole suomennettu! Viimeisellä sivulla olin jo niin paniikissa, että ainoastaan kuppi piparminttuteetä saattoi auttaa. Kokoan nyt itseni ja kirjoitan tämän ...
5/10 |
kesäkuu 15, 2016
Sujuvasti alkava, mutta juoneltaan laahaava nuortenkirjasarjan jatko-osa. Eniten harmittaa, että sarjan suomentaminen jätettiin kesken. Lue koko arvostelu täältä: http://haaveenakirjailijanura.blogspot.fi/2016/06/kirja-arvostelu-c-j-daugherty-night.html
7/10 |
heinäkuu 29, 2015
Ensimmäinen osa oli mielestäni hieman parempi, mutta tämäkin oli hyvä. Odotan innolla, että seuraavat osat ilmestyisivät.
10/10 |
kesäkuu 14, 2015
Rakastan tätä kirja-sarjaa! Tää on aina pakko lukee loppuun eikä voi jättää kesken. Itkin sekä ykköses että kakkosen lopus. Ihana kirja
6/10 |
toukokuu 23, 2015
Pidin enemmän ensimmäisetä osasta, mutta ei tämäkään huono ollut.
tammikuu 25, 2015
Tässä osassa ei tapahtunut mitään kovin mullistavaa, mutta hyvä kirja silti. Pidin siitä, että Yökoulua käsiteltiin paljon enemmän tässä kirjassa ja se vaikuttaakin koko ajan salaperäisemmältä. Kumpa seuraava osa tulisi jo!
tammikuu 10, 2015
Pidin enemmän ekasta osasta
syyskuu 17, 2014
Kirja oli hyvä. Ensimmäinen osa oli kyllä hieman parempi. Kirja piti lukea loppuun melkein heti, mutta valitettavasti tarina jäi aivan kesken. Jatkoa odotellessa.
7/10 |
syyskuu 01, 2014
Night Schoolit yltävät lempikirjasarjoihini ja onneksi niitä tuleekin vielä kolme :) itse TeamSylvain
4/10 |
heinäkuu 19, 2014
Team kolmas vaihtoehto... ja neljäs ja viides. * päätähtien parisuhdekuviot meni jo ihan överiksi. * vaara uhkaa, ei se mitään! Laitetaan lapset vartioimaan ja juoksemaan ympäri metsää, eikä käytetä edes radiopuhelimia ...