Viettelys

Maggie Stiefvater
fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Viettelys - Maggie Stiefvater7.52

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Marja Helanen. Sidottu.

Maggie Stiefvaterin Väristys-sarjan itsenäinen jatko-osa!

Jokainen uskoo tuntevansa Colen tarinan. Rocktähti. Narkkari. Alamäki. Katoaminen. Mutta vain muutama ihminen tietää Colen synkimmän salaisuuden, hänen kykynsä muuttua sudeksi.

Yksi näistä ihmisistä on Isabel. Hetken aikaa Isabel ja Cole rakastivat toisiaan, mutta siitä tuntuu kuluneen kokonainen ihmiselämä. Nyt Cole on taas valokeilassa. Vaaravyöhykkeellä. Isabelin elämässä. Mutta voiko tämän syntisen pelastaa?

Vuonna 2010 Väristys-kirjan Sam ja Grace veivät lukijoiden sydämet. Sudeksi muuttuvan pojan ja päällepäin tavallisen tytön rakkaustarina sai vierelleen kaipuuta ja rock n' rollia tihkuvan tragedian, kun Häivähdys- ja Ikuisuus-kirjoissa äänen saivat kovapintainen kaunotar Isabel ja ihmissudeksi muuttunut rock-kukko Cole ja he miltei varastivat show'n runollisilta rakastavaisilta.

Viettelys on Isabelin ja Colen tarina.

Julkaistu: lokakuu 7, 2014
Kustantaja: WSOY
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet

Viettelys7.52

Kirja-arvioita

4/10 |
syyskuu 29, 2019
Melko samanlainen kuin saagakin, kerrontatyyli ei ollut tässäkään mieleiseni. Tuntui täytekirjalta.
marraskuu 26, 2015
Väristys -trilogia teki itseeni aikanaan sen luettuani suuren vaikutuksen ja päätyikin yhdeksi suosikkisarjakseni. Nyt pääsin lähemmin tutustumaan tuohon pahamaineiseen Coleen ja tuittupäiseen Isabeliin ja heidän tarinaansa. Myös tämän ...
lokakuu 03, 2015
Kirja täytti odotukseni ja anuttisin kirjasta suunnattomasti. Kun ensikertaa näin kirjan kirjaston hyllyillä, en uskonut näkemääni: Colen ja Isabelin oma tarina? No olin tietenkin hirmu iloinen ja lainasin kirjan välittömäst. Suosittelen kaikille väristys-sarjasta pitäneille! i
elokuu 09, 2015
Todella kevyttä luettavaa eli hyvä jos ei meinaa muuteen jaksaa oikein keskityyä lukemaan. Kirjan nimen suomennos häiritsee minua jostain sysytä kamalasti, miksei "syntinen" käynyt nimeksi?
10/10 |
kesäkuu 29, 2015
Ihanaa että tämäkin kirja tuli luettua! Ikuisuuden lopussa sain itkupotkuraivarin siitä, miten Isabelin ja Colen tarina loppui, ja olin niin onnellinen kun tän bongasin kirjakaupasta. Vahvat hahmot ja L.A:n maisema takaaupean lukukokemuksen!
9/10 |
kesäkuu 23, 2015
Ei aivan yltänyt muun sarjan tasolle mutta aivan ihana kirja kuitenkin Cole on ihana päähenkilö:)
helmikuu 27, 2015
Ei yhtä hyvä, ku Väristys- trilogia, mutta oli silti aivan ihana
helmikuu 06, 2015
Väristykseen rakastuttuani halusin lukea tämänkin, ja sanotaan että kyllä kannatti! Cole oli aiemmissa osissa lähinnä semmoinen "ihan kiva" hahmo, mutta Viettelys sai allekirjoittaneenkin vähäsen hurmaantumaan :) Isabelin ja Colen suhteesta ...
tammikuu 15, 2015
Todella hyvä ja koukuttava kirja. Pidin kyllä Väristys- trilogiastakin, mutta tämä kirja oli kyllä jopa parempi. Päähenkilöidin tunteita kuvattiin hyvin ja niihin oli helppo päästä mukaan. Juoni kulki kohtalaisen sujuvasti läpi koko kirjan. Suosittelen :)
7/10 |
joulukuu 28, 2014
Stiefvaterin väristys-trilogiasta en pahemmin perustanut, ihan hyvä sarja se toki oli, mutta en ikinä oikein ymmärtänyt miksi kaikki hössöttivät sen ympärillä niin kamalasti. Tämä Viettelys kirja oli mielestäni parempi. Oikeastaan ...