Ritarin ansio (Keskilinnan ritarit #2) - J. S. Meresmaa6.76

Sähkökirja.

Konno Nasovalainen on pyhästi luvannut itselleen pysyvänsä erossa juonitteluista ja ennen kaikkea ritarin arvon menettäneestä Jehrem Kovdasista. Mutta kun Jehremiä syytetään peräti kahdesta murhasta, ei Konno voi kieltäytyä auttamasta.

“Ajatukseni kärjistyvät lopulta yhteen tosiasiaan. Jehrem tarvitsee apua, enkä minä voisi elää omantuntoni kanssa, ellen sitä antaisi. Kuollut ei voi pyytää anteeksi tai osoittaa katumusta. Kuolleelle ei voi kostaa.”

Kiitetty ja tavanomaisuudesta poikkeava Keskilinnan ritarit -sarja on edennyt toiseen osaansa. Ritarin ansio vie lukijan matkalle petosten, riutuvan rakkauden, vihan ja valheen maailmaan. Se näyttää, kuinka kaikkein kauneimpiakin tunteita voidaan käyttää hyväksi, mutta se näyttää myös ikiaikaisen totuuden valheen jäljistä.

Ritarin ansio – se erilainen ritaritarina, jossa kukin saa ansionsa mukaan.

Keskustelua: J. S. Meresmaa :: viestejä 4 kpl

Arvosanalla: 6.76/10
Arvosanoja: 4
Muokattu: huhtikuu 26, 2015

Keskilinnan ritarit -kirjasarja

"Murhia, juonia, valtapelejä sekä miesten välistä intohimoa. Keskilinna. Kaupunki, jonka kuningas hallitsee alusmaita hovijuonten puristuksessa. Kaupunki, jossa ritarin ovela mieli on hänen paras aseensa – ja toisinaan hänen tuhonsa."

Keskilinnan ritarit6.72
Aseenkantajan kunnia (Keskilinnan ritarit #1)7.00