Auringonlasku (Soturikissat: Uusi profetia #6) - Erin Hunter8.46

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Myrskyklaanin leiriin hyökänneet mäyrät ovat jättäneet jälkeensä suuren sekasorron, eikä klaanin varapäällikön Harmaaraidan kohtalosta ole vieläkään mitään tietoa. Jotta klaanissa säilyisi järjestys, Tulitähden on päätettävä pian, kenet hän nimittää uudeksi varapäälliköksi.

Nuori vallanhimoinen soturi Vatukkakynsi odottaa kiihkeästi tulevansa valituksi. Hänen riitansa Oravaliidon kanssa on viimein ohi. Hän kuitenkin jatkaa salaisia yöllisiä tapaamisiaan isänsä Tiikeritähden ja velipuolensa Haukkahallan kanssa, ja Tiikeritähti lietsoo poikiaan vallankaappaukseen.

Lopulta Vatukkakynnelle koittaa totuuden hetki: hänen on ratkaistava, haluaako hän seurata isänsä käpälänjälkiä vai pysyä uskollisena päällikölleen.

Uusi profetia on toinen soturikissojen seikkailuista kertova sarja. Auringonlasku on sarjan päätösosa.

Keskustelua: Erin Hunter :: viestejä 12 kpl

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: lokakuu 7, 2014
Arvosanalla: 8.46/10
Arvosanoja: 64
Muokattu: joulukuu 13, 2014

Soturikissat: Uusi profetia -kirjasarja

"Uusi profetia on toinen soturikissojen seikkailuista kertova sarja."

Kuuluu yläsarjaan Soturikissat

Auringonlasku (Soturikissat: Uusi profetia #6)8.46

Kirja-arvioita

8/10 |
elokuu 09, 2015
Muuten tosi hyvä lopetus mutta tuntui että siihe lopetuksen olisi kiihreditty yht´äkkiä ja sitten se vain lopetetaan einään kun deadline loppuu... Ei tullut mitään yllätyksiä, mutta ei se haitannut ollenkaan.
9/10 |
joulukuu 27, 2014
Pidin kirjasta yhtä paljon kuin edellisestä kirjasta, mutta odotin tältä kirjalta takakansi tekstin perusteella jotain suurta tämän kauden päättävää lopputaistelua. Mutta muuten oli todella hyvä kirja ja suosittelen tämä lämpimästi ...
10/10 |
joulukuu 07, 2014
Upeaa! Kaikki soturikissat mahtavia odotan innolla kolmikon mahti sarjaa! Hyvä juoni! Mutta toivoin että olisi jatkunut vielä vähän tämä kirja
6/10 |
joulukuu 06, 2014
Nyt kyllä hieman petyin. Olin odottanut viimeistä osaa 2.kaudesta innolla, mutta päätös olikin näin kämäinen. Mitään ei sinällään tapahtunut. Tilanne oli koko ajan päällä, mutta sekään ei ollut mitään isoa. Ajattelin takakansi ...
9/10 |
marraskuu 06, 2014
Kirja oli mielestäni mahtava. joskus olin kyllä vähän hämmentynyt että oliko kyse unesta vai todesta mutta muuten kirja oli hyvä mielestäni se vain loppui todella nopeasti joten jään odottamaan uuttä soturikissat sarjaaa.
7/10 |
huhtikuu 19, 2017