Unohdetut ovet

Unohdetut ovet

Minna Roininen
Julkaistu: helmikuu 8, 2015 (Kirjalabyrintti)
Tyylit: fantasia
Avainsanat: kotimainen

Sähkökirja.

Unohdetut ovet ilmestyy e-kirjana ja interaktiivisena teoksena, jossa lukijan on itse mahdollista vaikuttaa tapahtumien kulkuun valinnoillaan.

Unohdetut ovet on psykologinen fantasiaromaani, joka sukeltaa unien myyttiseen maailmaan. Järkkyykö todellisuus vai vain mieli? Eroa voi olla mahdoton tehdä.

Alma on juuttunut pahoin reaalielämänsä pyörään. Tuskin liikkuen kotinsa ulkopuolella hän pelaa videopelejä vuorokausirytminsä menettäneenä. Alman mies Simon, maailmankaikkeuden olemusta työkseen miettivä hiukkasfyysikko, kärsii unettomuudesta ja unissakävelystä. Näennäisen tavallisen ongelman juuret ovat kuitenkin syvällä, ja unet alkavat tulvia valveen puolelle.

Kun merkillinen henkivakuutuskauppias ilmestyy heidän Tukholman talonsa ovelle, Alma ei ole uskoa tämän sanoja todeksi: Simon tulee kuolemaan kahden kuukauden kuluttua, ellei Alma pelasta häntä. Alman todellisuus kiepsahtaa nurin ja hän on pakotettu toimintaan. Matka Simonin uniin on samalla matka Alman omaan sisimpään. Hänen on otettava kohtalo omiin käsiinsä.

muokattu 12.05.2015

Viimeinen partio (Partio, #4)Stravaganza: Laivojen kaupunki (Stravaganza, #5)Lumottu lukukausiKaappaus (Kissojen kesken, #4)Sandman: Yösävelmiä ja alkusoittoja (Sandman deluxe, #1)
neri
Uusin jäsen: Gabriel