Kuolematon (Langenneet enkelit #6) - J. R. Ward 7.42   39

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

Suositun Langenneet enkelit -sarjan uutuus!

Seitsemän kuolemansyntiä. Seitsemän pelastettavaa sielua. Langennut enkeli, jolla on kovettunut sydän, ja demoni, jolla on kaikki menetettävänään, käyvät säälimättömään kamppailuun toisiaan vastaan.

Langenneet enkelit -kirjasarjan loppunäytöksessä syntinen maailma kohtaa pelastuksensa - mutta millaisen pelastuksen? Vastahakoinen ihmiskunnan pelastaja, langennut enkeli Jim Heron, on vakaasti päättänyt suojella helvetistä vapauttamaansa viatonta Sissyä, vaikka se heikentääkin hänen mahdollisuuksiaan peitota demoni Devina. Enkelin pitäisi myös pelastaa ihmiskunta, ja tämä onkin hänen suurin haasteensa koskaan...

J. R. Ward :: viestejä 57 kpl

Kirja julkaistu huhtikuu 15, 2015 (Basam Books)
Alkuperäinen nimi Immortal

Tietoja muokattu tammikuu 20, 2016

Omassa kirjahyllyssäni

Langenneet enkelit -kirjasarja

Sarja sisältää 6 pääteosta ja yhteensä teoksia 6 kpl.

Kuuluu yläsarjaan Basam Shakti

Arvosanat 368
Kirja-arviot 301
heinäkuu 15, 2020
6 / 10

Tässä tapahtuu paljon kaikkea ja kirjaa luki ahmimalla päästäkseen selville loppuratkaisusta. Yllättäviä käänteitä riitti! Sarja ei kokonaisuuten yltänyt Mustan tikarin veljeskunnan tasolle, vaikka mielenkiintoinen olikin.

Q_Black
Arvosanat 247
Kirja-arviot 239
Viestit 107
toukokuu 30, 2015
8 / 10

Niin se on tämäkin sarja tullut tiensä päähän. Pidin kyllä kirjoista todella paljon vaikkakin näistä ei tullut samanlaista innostusta ja fiilistä kuin BDB:tä lukiessa. Jim oli päähahmona loistava kuten myös Ad ja Eddie. Pidin näistä kolmesta todella paljon. Tämä viimeinen kirja ei ollut yhtä pitkä kuin aiemmat osat ja tätä lukiessa tuntui, että sivut vaan kuluivat kulumistaan ja ennen kuin tajusinkaan, olin lukenut kirjan loppuun. Pidin tästä osasta paljon ja nimenomaan Sissystä ja Jimistä, ja heidän välisestä kanssakäymisestä. Sissystä kasvoi jotenkin salakavalasti naiivin tytön sijaan nainen joka ei pienestä hätkähdä. Kirjaan oli upotettu pari ylläriä juonen muodossa ja olin entistä tyytyväisempi kirjaan kun sain sen loppuun. Hyviä kirjoja kaikenkaikkiaan ja mielenkiintoinen juoni ollut alusta asti. Varmasti moni joka lukee Wardin muita tuotoksia tykkää myös näistä. Melkein tulee ikävä noita karskeja enkeleitä, mutta ainahan nämä voi lukea uudelleen jos siltä tuntuu!

Hauki
Hauki