Vainuttu

Elina Rouhiainen
fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Vainuttu (Susiraja #4) - Elina Rouhiainen8.20

Sidottu, kansipaperi.

Kuuman sarjan huikea huipennus!

Voiko rakkaudella olla mahdollisuutta, kun voitettavana ovat yliluonnollisen suuret esteet ja henkeä uhkaavat vaarat?

Siitä lähtien kun Raisa tapasi Mikaelin ensimmäistä kertaa, pojan siniset silmät ovat seuranneet häntä. Mutta liian monet asiat repivät heitä eroon toisistaan. Mikael on ihmissusi. Raisa on daimon, minkä merkitys kaikessa hurjuudessaan on vasta alkanut avautua.

Raisa on taidetta rakastava kaupungin kasvatti, Mikaelin koti on Kainuun metsissä ja hän haluaa omistautua lääketieteelle ja yhteisönsä auttamiselle. He ovat hellepäivä ja pakkasyö, ja heitä ajavat takaa tuhoa lietsovat voimat.

Keskustelua: Elina Rouhiainen :: viestejä 3 kpl

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: syyskuu 10, 2015
Kustantaja: Tammi
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, kotimainen

Vainuttu (Susiraja #4)8.20

Kirja-arvioita

9/10 |
syyskuu 29, 2019
Sarjan viimeinen osa oli täynnä yllätyksiä, edellisen osan jälkeen minulla ei ollut enää mitään odotuksia tälle kirjalle. En oikein pitänyt kirjan alusta, mutta loppua kohden aloin lämpenemään. Olen aivan tyytyväinen, että sarja loppui kuten loppui.
elokuu 06, 2017
Aluksi tuntui ettei tarina oikein etene kun se jo äkkiä onkin täydessä vauhdissa. Paljon tapahtui ja välillä ei oikein mitään. Kirja oli hyvä! Yllättävän mutta silti niin "no niin tietysti" lopun kanssa.
joulukuu 16, 2015
Tykkäsin kovasti kirjasta, mutta se loppui ihan selvästi kesken. Toivon, että kirjasarja jatkuisi vielä. :)
joulukuu 12, 2015
Erittäin hyvä kirja. Tarina etenee sujuvasti ja koukuttaa helposti. Selventää joitakin aiemmissa kirjoissa tapahtuneita asioita. Suosittelen lämpimästi niille, jotka ovat lukeneet muutkin osat :)
joulukuu 05, 2015
En pitänyt kauheesti Jäljitetystä, mutta Vainuttu oli kyllä susirajan arvoinen päätös! Kirjotin arvostelun blogiin: http://ilonasinspirations.blogspot.fi/2015/12/kirja-arvostelu-elina-rouhiainen.html
lokakuu 14, 2015
Pidin sarjasta paljon ja odotukseni olivat korkealla sen päätösosasta. Kreikkalaiset kuviot olivat ripaus uutta susien sekaan ja siksi olisin ehkä toivonut siltä suunnalta enemmän. Hieman ontto tunne jäi kalvamaan, mutta muuten olen oikein tyytyväinen kirjaan. Pidän ja suosittelen!
7/10 |
syyskuu 26, 2015
Kun posti toimi tämän kotiin, minun oli ehdottomasti päästävä lukemaan tämä ennen muita kirjoja. Ensimmäinen osa tästä sarjasta sai minut kiintymään tähän maailmaan aivan totaalisesti. Olen ollut aiemmin vähän skeptinen suomeen ...
syyskuu 26, 2015
Kirjan takakannen kuvauksen luettuani pelästyin niin pahanpäiväisesti, etten pystynyt aivan täysin nauttimaan kirjan keskivaiheen tapahtumista, vaan mahdollinen kamala loppuratkaisu kummitteli mielessäni jatkuvasti. Kuitenkin näin jälkikäteen ...
9/10 |
syyskuu 19, 2015
Tykkäsin todella paljon tästä kirjasarjasta! Vainuttu oli muiden osien tapaan todella hyvä ja juuri omaan makuuni sopiva. Lopetus oli hyvin mielenkiintoinen, sen verraan hämilleen se veti, että muutamaan otteeseen oli luettava uudestaan, ennen kuin uskoin lukemani...
10/10 |
marraskuu 05, 2015