Murhaajan silmin

Maggie Shayne
fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Murhaajan silmin (Brown & de Luca #1) - Maggie Shayne

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Joskus on parempi olla näkemättä...

Muistan viimeisen kerran, kun näin jotakin – veljeni Tommyn kasvot. Olin kaksitoistavuotias ja tiesin sokeutuvani. Tommy tuli huoneeseeni keskellä yötä, kun näin painajaisia. Hän halasi minua ja sanoi, että kaikki järjestyisi. Kun heräsin, olin täysin sokea.

Vuosia myöhemmin Rachel de Luca on jo tottunut sokeuteensa ja käyttää sitä osittain hyväksi oma-apukirjojensa markkinoinnissa. Mutta sisimmässään hänellä on yhä kaipuu nähdä jälleen. Kun hänen päihderiippuvainen veljensä Tommy katoaa, alkaa myös hänen positiivinen asenteensa horjua.

Sarveiskalvonsiirteen ansiosta Rachel saa näkönsä takaisin ja on ikionnellinen. Mutta pian hän huomaa kaiken olleen liian hyvää ollakseen totta. Uusien sarveiskalvojen myötä Rachel alkaa nähdä painajaisia raa'asta murhasta. Murhasta, jonka hän pian saa tietää tapahtuneen oikeasti. Oliko lahjoittajalla yliluonnollisia kykyjä, jotka olivat nyt siirtyneet hänelle, vai oliko tällä jotain tekemistä murhan kanssa?

Etsivä Mason Brown auttaa Rachelia selvittämään tämän veljen katoamista. Mutta Rachel ei tiedä, että Mason salaa jotakin kammottavaa, ja että kaikella on jokin yhteys...

"Lukijat tulevat rakastamaan tätä kirjaa. Maggie Shayne yhdistää taidokkaasti terävän huumorin, upeat henkilöhahmot ja sarjamurhaajan, joka sopisi yhtä hyvin myös televisioon." – RT Book Reviews

Julkaistu: huhtikuu 2015
Kustantaja: Harlequin
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Alkuperäinen nimi: Sleep with the Lights On
Arvosanalla: 6.00/10
Arvosanoja: 2
Muokattu: tammikuu 27, 2016

Brown & de Luca -kirjasarja

Sarjan suomentaminen jäi kesken.

Murhaajan silmin (Brown & de Luca #1)
Haudan takaa (Brown & de Luca #2)
Saalistajan armoilla (Brown & de Luca #3)