Saalistajan armoilla

Maggie Shayne
Julkaistu: heinäkuu 1, 2015 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi: Innocent Prey
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Päivi Paju. Nidottu.

Viattomat elämät oli pelastettava, mutta heidän oli laitettava omat henkensä alttiiksi.

Triple Cities oli jo jonkin aikaa joutunut selittämättömien kidnappausten tapahtumapaikaksi. Kotoaan poismuuttaneet ja ilman lähiomaisia kasvaneet kahdeksantoistavuotiaat nuoret neidot katoavat jäljettömiin. Kun kuuluisan tuomari Matthesonin tytär katoaa myös tällä tavoin, on poliisi voimaton. Kuinka etuoikeutetulla, yläluokkaan kuuluvalla tytöllä, joka kaiken lisäksi on sokea, voi olla jotain yhteistä näiden tyttöriepujen rinnalla, jotka ovat joutuneet selviämään elämässään aivan yksin?

Rikosetsivä Mason Brown on varma, että kadonneiden nuorten naisten ja tuomarin tyttären katoamisella on jotain yhteistä. Hänen työparinsa Rachel de Luca on asiasta vieläkin vakuuttuneempi. Unissaan hän näkee kuvia vangituista naisista ja huputetuista ryöstäjistä. Mutta Rachelin näyt johtavat heidät vaarallisille poluille. Saavatko he syylliset kiinni ennen kuin Rachelistä tulee seuraava uhri?

(muokattu 27.01.2016)

Ikuinen rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #2)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)Uudestisyntynyt rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #10)Murhaajan silmin (Brown & de Luca, #1)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)
Fievre, sterle
Uusin jäsen: readerX