Playground

Playground

Lars Kepler
Julkaistu: helmikuu 23, 2016 (Tammi)
Alkuperäinen nimi: Playground
Tyylit: fantasia, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Kari Koski. Kannen kuva: Getty Images. Sidottu, kansipaperi.

Keplerin uusi aluevaltaus!

Mihin joudumme kun kuolemme? Yliluonnollinen trilleri vie tuonpuoleiseen, jossa pelataan julmaa peliä siitä, kuka saa palata elämään.

Jasmin Pascal-Anderson haavoittuu kuolettavasti ja huomaa päätyneensä outoon satamakaupunkiin, jossa vainajat odottavat tuonen laivaa tai paluuta elämään. Jokin on kuitenkin pahasti vialla. Sairaalassa henkiin virkoava Jasmin ei koskaan toivu kokemastaan. Kaikkea varjostaa tieto, että tuonpuoleisesta on tullut röyhkeyden pelikenttä, missä katalimmat juonivat itsensä takaisin elämään. Eikä kukaan usko häntä.

Kun Jasminin pieni poika sitten joutuu hengenvaaraan, Jasmin on kahden tulen välissä. Ilman leikkausta poika kuolee, sydämen pysäyttämistä vaativa leikkaus taas vie hänet kaupunkiin, joka on koituva hänen kohtalokseen. On vain yksi vaihtoehto. Jasminin on seurattava perässä.

"Playground on vetävää luettavaa." – Me Naiset

"Painajaismainen tunnelma pitää otteessaan loppuun saakka." – Smålandsposten

muokattu 12.11.2019

Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Uudestisyntynyt rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #10)Tonttu: Matka pimeyteenVarjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)

Nylkky avatar
Kirjoittanut
4.5
Lars Keplerin Joona Linna -sarja on noussut vauhdilla dekkarien luetuimpien joukkoon. Lars Kepler nimen alla toimiva kirjailija pariskunnan uusi alue valtaus Playground. Stephen Kingin faneille tämä kirja tulee olemaan nautintoa, kun vain he löytävät tämän kirjan. Suosittelen siis kaikille Kingin faneille!
Jussi, Wanda, Mustelmann, Rinja
Uusin jäsen: Topi Kopakkala