Mullistus

Laura Gallego García
Julkaistu: toukokuu 12, 2016 (Bazar)
Alkuperäinen nimi: Convulsión

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Satu Ekman. Sidottu, kansipaperi.

Suositun nuorten fantasiasarjan odotettu neljäs osa

Kolmen auringon ja kolmen kuun planeetalla Idhunilla ollut vallankaappaus on saanut vastapuolen jäsenet yhdistämään voimansa. Viimeinen yksisarvinen, viimeinen lohikäärme ja shek eli lentävä käärme ovat vastarinnan ydin. Nämä kolme muuttuvat halutessaan myös ihmisiksi. Victorian, Jackin ja Christianin välillä on romanttinen kolmiodraama, joka aiheuttaa jatkuvasti hankaluuksia.

Kirjasarjan neljännessä osassa velho Ashran Nekromanti on kukistettu, mutta ongelmat eivät lopu. Seitsemännen jumalan henki siirtyy uuteen ruumiiseen ja vihkii uusia velhoja joukkoihinsa, mutta millä keinoin? Hurjat luonnonmullistukset lähestyvät Idhunin asukkaita monelta suunnalta. Mikä häiritsee luonnon rauhaa ja onko kukaan siltä turvassa?

muokattu 17.05.2016

Loitsun voima (Koutamäen noita, #2)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Meinioseppä: Morriganin kutsumus (Nevermoor, #2)Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)Taivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)

Q_Black avatar
Kirjoittanut
Huh, siitä onkin aikaa kun olen viimeksi tämän sarjan maailmaan sukeltanut kun tämä uusin suomennos antoi odottaa itseään aika pitkään. Hetken mietin jo, että tuleeko uusia suomennoksia lainkaan koska kirjailijan sivulta ei tätä kirjaa edes löytynyt, tai sitten ei vain sattunut silmään. Eniweis, hetki meni kyllä, että sisäistin taas kaikki hahmot ja paikat koska niitä tuntui tässä osassa ainakin vilisevän enemmän ja vähemmän. Mitään äärettömän suuria fanituksia ... (lisää)
Fiktiivi
Uusin jäsen: Jenny Linnea Heljanko