Kirjaudu Rekisteröidy
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut
Luo tunnus
(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Vahvista salasana *
Email *
Vahvista email *
Viimeinen tähti (5. aalto, #3)

Viimeinen tähti

Rick Yancey
Julkaistu: kesäkuu 9, 2016 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Last Star

Tyylit: scifi, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Ulla Selkälä. Sidottu, kansipaperi.

VIHOLLISIA OVAT TOISET.
VIHOLLISIA OLEMME ME.

Ne ovat Maan päällä, ne ovat avaruudessa, ne eivät ole missään. Ne haluavat anastaa maapallon, ne haluavat antaa sen meille. Ne tulivat tuhoamaan meidät, ne tulivat pelastamaan meidät.

Näiden arvoitusten takana piilee kuitenkin yksi totuus: Cassie Sullivania on petetty. Niin on myös Hakaa, Zombia, Nugettia ja kaikkia planeettamme yli seitsemää miljardia entistä asukasta. Ensin heidät pettivät Toiset ja nyt me itse.

Kun Maan kohtalon hetki koittaa, ihmiskunnan viimeisten selviytyjien on tehtävä päätös: onko tärkeämpää pelastaa itsensä – vai se, mikä tekee meistä ihmisiä?

Viides aalto: Viimeinen tähti päättää viiltävän vangitsevan trilogian ja kertoo, miten nuoren Cassien, hänen ystäviensä ja koko maapallon käy.

Muokannut Jussi (25.11.2016)

Tietoa kirjailijasta ::

Mutaatio (Remnants – Selviytyjät Maasta, #5)Totuuden paikka (Valon kivi, #4)Veri kielellä (Sookie Stackhouse, #12)Kuiskaava tyttöIhmissutta ken pelkäisi

Moonlight avatar
(+1 tykkäystä)

[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
rudi92 avatar
(+1 tykkäystä)

Viimeinen tähti on mahtava päätös kirjasarjalle. Kirjasarjan koko idea on muutenkin mielestäni loistava. Synkkä maailmankuva on omiaan luomaan upeaa lukufiilistä, eikä siis ollut mikään ihme, että luin tämän ohuen kirjan vajaassa kahdessa vuorokaudessa. Henkilöt pysyvät aikalailla samankaltaisina. Cassie, Evan ja Zombi olivat suosikkejani. Haka oli aika omanlaisensa, mutta niin kuin sanoin kirjasarjan toisessa arvostelussa, tyttö muuttui toisen kirjan aikana mukavammaksi. Sam ... (lue lisää)
Paikalla 2 jäsentä ja 25 vierailijaa:
Darkki, punnort