Kirja, jota kukaan ei koskaan lukenut

Hanna Kauppinen
fantasia
Kirja, jota kukaan ei koskaan lukenut - Hanna Kauppinen6.68

Sidottu.

Kirja, jota kukaan ei koskaan lukenut tempaa mukaansa kirjojen maailmaan. Teos kulkee omia polkujaan Walter Moersin Uinuvien kirjojen kaupungin ja Marcus Zusakin Kirjavarkaan välimaastossa.

Mila etsii täydellistä kirjaa. Hän asuu antikvariaateissa, kantaa omaisuuttaan olkalaukussaan ja hengittää kirjapölyä.

Kun kaupunkiin avataan uusi kirjakauppa, Mila löytää läheisyyttä ja ymmärrystä tarinoiden lisäksi myös ihmisistä. Herra H:n omalaatuinen kauppa vetää Milaa puoleensa magneetin lailla, samoin tähtihilesilmäinen Toni.

Sekä Milan että kirjakaupan tulevaisuus joutuu vaakalaudalle, kun kaupungin rauhaa astelee uhkaamaan herra Kunnas. Hän kun löytää vaarallisia ajatuksia ja noituutta juuri sieltä, mistä haluaa niitä etsiä.

Fantastinen kertomus rakkaudesta kirjoihin – ja ihmisiin.

Esikoiskirjailija Hanna Kauppinen täytti 18 vuotta kirjan julkaisuviikolla. Hän asuu Rovaniemellä.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: helmikuu 23, 2016
Muokattu: maaliskuu 08, 2021

Kirja-arvioita

6/10 |
huhtikuu 14, 2016
Helppo- ja nopealukuinen tarina, jossa oli paljon hauskoja ideoita ja juttuja. Harmi vaan kokonaisuus meni hieman sekavaksi jossain vaiheessa, joka latisti kiinnostusta, ja hahmot jättivät kylmäksi. Olisin kovasti halunnut välittää Milasta ja ...
5/10 |
huhtikuu 09, 2016
Helppolukuinen, muttei kovinkaan mieleenpainuva romaani. Pidin sen mystisyydestä, mutta kuvailusta ei löytynyt mitään ihania helmiä, jotka olisivat hellineet silmiä ja jääneet mielenperukoille pyörimään. Huonosti kirjoitetut hahmot myös ...