Noidan peili: Pahan kuningattaren tarina (Prinsessa & Pahikset, #1)

Noidan peili: Pahan kuningattaren tarina

Serena Valentino
Julkaistu: tammikuu 20, 2016 (Sanoma Media Finland)
Alkuperäinen nimi: Fairest of All: A Tale of the Wicked Queen
Tyylit: fantasiasatufantasia, nuoret
Avainsanat: sadut

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Tanja Falk. Sidottu.

Kaikki tuntevat tarinan Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä, mutta tämä kiehtova romaani kertoo, kuinka kerran niin kauniista ja herttaisesta äitipuolesta sukeutui kateellinen ja pahansuopa kuningatar. Kirja aloittaa uuden sarjan, jossa valokeilaan pääsevät prinsessasatujen pahikset.

(muokattu 24.05.2017)

Gregor ja Alismaan vitsaus (Alismaan tarinat, #3)Tuhkanaama ja Taivaantakoja (Patalakkikansa, #1)Tulimieli (Kapinaenkelit, #1)Fullmetal AlchemistTyttö ikkunassa

Q_Black avatar
3.5
Hmm, olipas mielenkiintoinen idea. Tuo ajatus minulle tuli mieleen kun ensimmäisen kerran näin tämän kirjan. Ajattelin voisiko se olla liian lapsellinen minulle? Totuus on kuitenkin se, että Disneyn elokuvat ovat hurmanneet ja hurmaavat edelleenkin kaikkia aina pienistä lapsista aikuisiin. Ne ovat tarinoita, jotka eivät koskaan kuole ja siirtyvät sukupolvilta toisille. Tämän kirjan parissa ei mene koko päivää. Se on tiivistetty ja nopeatempoinen tarina kuningattaresta, jonka ... (lisää)
Myrsky10 avatar
Ehdottomasti hyvä ja koukuttava kirja. Mielenkiintoinen ja erilainen lähestymistapa vanhaan tuttuun tarinaan. Kannattaa lukea :)
Eija, Wanda, LordStenhammar, Rinja, Shadow
Uusin jäsen: Juho Saari