Eliitti (Valinta-sarja, #2)

Eliitti

Kiera Cass
Julkaistu: syyskuu 22, 2016 (Pen & Paper)
Alkuperäinen nimi: The Elite

Tyylit: scifidystopia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Laura Haavisto. Nidottu.

35 tyttöä saapui palatsiin. Vain 6 on jäljellä.

Valintaan osallistui alun perin kolmekymmentäviisi tyttöä. Nyt kun joukko on rajattu kuuden tytön Eliittiin, kilpailu prinssi Maxonin sydämestä muuttuu yhä raivokkaammaksi – ja America yrittää vieläkin selvittää todelliset tunteensa. Rakastaako hän Maxonia, joka voisi tehdä hänen elämästään tarumaista? Vai kuuluuko sydän ensirakkaudelle, Aspenille?

America tarvitsee päätöksentekoon epätoivoisesti lisää aikaa. Muut Eliittiin kuuluvat tytöt kuitenkin tietävät täsmälleen, mitä haluavat – ja American mahdollisuudet päättää tulevaisuudestaan ovat lipeämässä hänen ulottumattomiinsa.

Huippusuositun Kiera Cassin ihastuttava ja romanttinen fantasia/dystopiasarja on myyty jo lähes 40 maahan, ja sarjan ensimmäinen osa otettiin innokkaasti vastaan myös Suomessa. Warner Brothers on ostanut sarjan elokuva-oikeudet, ja näyttelijävalinnat ovat käynnissä!

Muokannut Jussi (22.09.2016)

Tripodien aikaOutolintu (Outolintu-trilogia, #1)Molemmin jaloinSalatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Labyrintti (Maze Runner, #1)

lolde avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Kirsi  avatar
3.5

Kirja oli ihan ok. Välillä tuli turhautunut olo. Loppua kohden kirja parani ja sai uusia juoni käänteitä.

Anneliana avatar
2.5
Tekee mieli täyttää koko tämä arvostelu kirosanoilla. Toinen osa tästä sarjasta oli aivan järkyttävä pettymys ja niin turhauttava, että paiskasin kirjan monta kertaa seinää päin. Oikeasti, American tekopyhyys toi kyyneleet silmille. Hän valittaa ja voivottelee, että prissi Maxon tapailee muita tyttöjä hänen ohellaan, vaikka itse nuoleskelee Aspenia joka tilaisuuden tullen. Kunnioitus Americaa kohtaan laski aivan mittaamattomasti tässä kirjassa. Muuten tykkäsin aika paljon ... (lue lisää)
Luinwen avatar
2.5

Ei yllä ensimmäisen osan tasolle, mutta silti jotakin Eliitti tekee oikein, kun sen hahmot herättävät näin voimakkaita tunteita.

Lue koko arvostelu täältä: https://haaveenakirjailijanura.blogspot.fi/2016/09/kirja-arvostelu-kiera-cass-eliitti.html

Paikalla 3 jäsentä ja 54 vierailijaa:
Iivari, Darkki, Dyn