Peto (Mustan tikarin veljeskunta #14) - J. R. Ward 7.46   56

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

Suositun Mustan tikarin veljeskunta -sarjan 14. osa!

Mustan tikarin veljeskunnassa mikään ei ole niin kuin ennen. Sota Varjoja vastaan onnistuttiin välttämään, mutta vampyyreja vainoavat lesserit ovat vahvempia kuin koskaan aiemmin. Kun veljeskuntalaiset valmistautuvat hyökkäämään lesserien kimppuun, yksi vampyyreistä käy omaa sisäistä kamppailuaan...

Rhagen, veljeskunnan sydämellisimmän jäsenen elämän piti olla täydellistä – tai ainakin täydellisen nautinnollista. Vakava loukkaantuminen taistelussa panee Rhagen arvioimaan arvojaan uusiksi, mikä vaikuttaa suuresti hänen ja hänen shellaninsa Maryn elämään. Mutta Maryllä on omat sotkut selvitettävänään. Solmujen aukeaminen joko lähentää rakastavaisia tai erottaa heidät ikiajoiksi...

J. R. Ward on yhdysvaltalainen menestyskirjailija, jonka miltei jokainen teos nousee bestseller-listojen kärkipaikoille. Ward tunnetaan Mustan tikarin veljeskunta -ja Langenneet enkelit -kirjasarjoistaan.

J. R. Ward :: viestejä 57 kpl

Kirja julkaistu marraskuu 12, 2016 (Viisas elämä)
Alkuperäinen nimi The Beast

Tietoja muokattu marraskuu 14, 2016

Omassa kirjahyllyssäni

Mustan tikarin veljeskunta -kirjasarja

Sarja sisältää 14 pääteosta ja yhteensä teoksia 15 kpl.

Sarjan suomentaminen jätettiin kesken.

Kuuluu yläsarjaan Basam Shakti

Arvosanat 1
Kirja-arviot 1
Viestit 2
3 / 10

Kaikista vähiten tykkään näistä Marya ja Rhagea koskevista kirjoista!Ärsyttää,kun se "hollywood" soittaa sitä suutaan koko ajan!Mutta se ns.sivujuoni missä käsiteltiin Xorin ja Laylaa oli paras!Odotin todella paljon sitä uutta kirjaa,mutta saa nyt nähä tuleeko sitä suomeksi?Ihope so!!

4 / 10

Tämä tarina ei jaksanut kiinnostaa pääparista huolimatta. Kokonaisuutena melkoisen mitäänsanomaton, suorastaan tylsä. Sivuhahmot ja näiden juonirakenteet olivat kiinnostavampia juttuja tässä teoksessa. Olen jo pitkään kaivannut sitä, että päästäisiin takaisin pääjuonen reunaan kiinni ihan tosissaan, mutta se vaan hautaantuu yhä enemmän ja enemmän mitä pidemmälle sarjassa päästään.

9 / 10

J.R.Ward kirjoitti jälleen sarjaansa upean kirjan. Rhage ja Mary ovat toinen lempipareistani tähän asti, joten oli ihanaa lukea kirja pitkästä aikaa heidän näkökulmasta. Rhage oli hurmaava itsensä ja nautin hänen seurastaan kovasti. Jokaisessa hyvässä kirjassa pitää olla ainakin yksi hyvän näköinen vampyyri vai mitä? ;)Juonessa oli hyvin tapahtumia ja veljeskunnasta ei voi olla pitämättä! Miinusta kirjaan toi epävakaa alku ja Bittyn ennalta arvattava tulevaisuus. Rakastuin heti mukaan otettuun uuteen Jo:hon ja odotan kovasti lukevani hänestä lisää! Peto tempaisi mukaansa ja jatko osaa odotan kuumeisesti.

7 / 10

Pakko oli skipata muut luku-urakat ja tarttua tähän kirjaan kun se tulla tupsahti. Ward se vaan saa taiottua seikkailua toisensa perään, ja etenkin juonikuvioita toisensa perään. Rhage on ihan mielenkiintoinen ja hauska hahmo, mutta ehkä silti tässäkin kirjassa sivujuonet oli mielenkiintoisempia. Ehkä se kun on kerran jo lukenut jostakin parista niin mielenkiinto ehkä vähän laskee heitä kohtaan ja toivois jonkun kivan uuden parin muodostuksen. Lisäksi mua ei hirveästi nämä lapsikuviot kiinnostaneet. Ei siinä, aina kun luen näitä kirjoja niin tulee kivan kotoisa olo. Tässä nähtiinkin melkoista äksöniä. Rhage joutuu tiukkaan paikkaan heti alussa ja veljeskunta kasvattaa rivejään. Uutta mielenkiintoa toi myös uusi henkilö, joka astuu kuvioon ihan yllättävältä suunnalta ja nivoutuu pakkaan taas uuden juonen kautta. Ei voi mitään, kyllä tämä Laylan ja Xcorin tilanne häiritsee itseä eniten. Mietin miten heidän tarinansa voi saada mahdollisuuden kaikkien mutkien ja mäkien takia. Jään siis odottamaan seuraavaa kirjaa!

kesäkuu 7, 2022
9 / 10