Kemisti

Kemisti

Stephenie Meyer
Julkaistu: joulukuu 22, 2016 (Otava)
Alkuperäinen nimi: The Chemist
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitys

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Kannen kuvat: Kelly Campbell. Sidottu, kansipaperi.

Tiukkatahtinen trilleri ex-agentista, joka joutuu henkensä pelastaakseen ottamaan vastaan vielä yhden vaarallisen toimeksiannon.

Hänen työnsä oli hallituksen tarkimmin varjeltu salaisuus, ja nyt hänestä halutaan eroon. Kun huippukemisti joutuu suostumaan vielä yhteen salaiseen tehtävään, hän tajuaa olevansa suuremmassa vaarassa kuin koskaan.

Huippusuosittu kirjailija Stephenie Meyer esittelee uuden kiehtovan sankarittaren, pelottoman kemistin joka joutuu hyödyntämään ammattitaitoaan ennennäkemättömin tavoin.

"Sivut kääntyvät kuin itsestään." – The Washington Post

(muokattu 30.12.2016)

Wayward Pines: Salaisuus (Wayward Pines, #2)Punainen kuin veri (Lumikki-trilogia, #1)Kuoleman asetelma (Pendergast, #2)Etsivä löytää (Mersumies-trilogia, #2)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)

Jennika avatar
4.5

Tykkäsin kovasti. Alkuun tarina eteni hitaasti pohjaa rakentaen, mutta vauhtiin päästyään toiminnantäytteiset kohtaukset ja hempeä romantiikka yhdistyivät vieden minut mukanaan. Luin ahmimalla pystymättä laskemaan kirjaa käsistäni.

Jussi, Eija
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson