Kohtalon tähdet (Tähdet-trilogia, #1)

Kohtalon tähdet

Nora Roberts
Julkaistu: tammikuu 5, 2017 (Gummerus)
Alkuperäinen nimi: Stars of Fortune
Tyylit: fantasia, romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Paula Takio. Kansi: Laura Noponen. Sidottu, kansipaperi.

Viihteen ykkösnimen uusi trilogia alkaa!

Sasha Riggs on nuori, erakkouteen taipuva taiteilija, joka saa inspiraation maalauksiinsa unistaan ja painajaisistaan. Hän näkee toistuvasti unta viidestä hänelle tuntemattomasta ihmisestä ja maalaa heistä tauluja. Uniensa ohjaamana Sasha matkustaa lumoavan kauniille Korfun saarelle. Yllättäen hän löytää sieltä myös unissaan näkemänsä ihmiset, joista tulee osa hänen kohtaloaan. Erityisesti karismaattisen taikurin Bran Killianin ja Sashan polut tuntuvat seuraavan samoja tähtiä.

Kohtalon tähdet on naistenviihteen ykkösnimen Nora Robertsin uuden trilogian ensimmäinen kirja, jossa on kaikki tarvittavat ainekset: tähtiin kirjoitettu rakkaustarina ja ripaus taikaa.

Muokannut Jussi (21.01.2017)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Vaihdokas (The Body Jumper, #1)Varjelija (The Body Jumper, #3)Musta torni: Revolverimiehen alku (Musta torni (sarjakuvaversio), #1)Eevan päiväkirja

Keskiyön kyyhkynen avatar
3.5

Nora Robertsin kirja Kohtalon tähdet oli minulle mieluista teos. Juonessa oli paljon käännekohtia, mutta siitä huolimatta tarina ei tuntunut liian sekalaiselta. Sashan muuttumista kirjan aikana oli hauska seurata, mutta minun oli hankalaa samaistua häneen. Syynä saattoi olla luonteemme erilaisuudet, mutta onneksi kirjassa oli muitakin henkilöitä, jotka tuntuivat enemmän samaistuttavilta. Kohtalon tähdet kätki sisäänsä monta mysteeriä ja salaisuutta, joista osa paljastui kertomuksen aikana. Kokonaisuus oli kerrottu hyvin ja kirja oli helppoa luettavaa.

shewolf avatar

Nora Roberts ei petä ikinä!! Taas yksi kirja jota ei pysty laskien käsistä ennen kun viimeinen sivu on luettu...

Odotinkin jo Nora robertsin seuraavaa jumalatar aiheista trilogiaa, henkilöhahmot ovat kaikki ihan mielettömän kiinnostavia.

Luen kirjan vielä perään uudestaan, tällä kertaa ajatuksella!

Kiitos Nora Roberts.

Täytyy vielä lisätä että en ole IKINÄ lukenut noralta huonoa kirjaa!