Maailmojen törmäys (Hurjien tarinoiden talo, #3)

Maailmojen törmäys

Chris Columbus, Ned Vizzini, Chris Rylander
Julkaistu: elokuu 7, 2017 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Clash of the Worlds
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Kolmas ja viimeinen osa Hurjien tarinoiden talo -sarjassa! Valmistaudu uuteen päätähuimaavaan seikkailuun.

Juuri kun Walkerin sisarukset luulivat, että elämä palaisi lopulta tavallisiin uomiinsa, he tajuavat että heidän seikkailunsa ovat kaikkea muuta kuin ohi. sisarukset yrittävät pelastaa ystävänsä jätin, mutta joutuvat kohtaamaan dinosauruksia, avaruusolioita, tappajarobotteja ja itsensä Tuulinoidan.

muokattu 07.08.2017

Yhdeksän maailman sankaritMerenjumalan poika (Olympoksen sankarit, #2)Gregor ja salaisuuksien merkit (Alismaan tarinat, #4)Palava labyrintti (Apollon, #3)Haukansilmä (Pronssisoturit, #3)

Nokka10 avatar
Kirjoittanut
0.5

Maailmojen törmäys on Hurjien tarinoiden talo kirjasarjan kolmas ja viimeinen osa. Aloitin tämän sarjan lukemisen niihin aikoihin kun ensimmäinen osa ensimmäistä kertaa ilmestyi suomeksi ja muistan pitäneeni siitä silloin todella paljon. Toisen osan luin pari vuotta sitten ja vaikka se ei ollutkaan mielestäni lähelläkään ensimmäisen osan tasoa, se oli kuitenkin ns. ihan ok kirja ja senkin lukemisesta pidin.

Joten nyt kun viimein sain tilaisuuden lukea trilogian ... (lisää)

Uusin jäsen: Oona Maaninka