Valenda (Caraval #2) - Stephanie Garber8.04

Alkuteos ilmestynyt 2018. Suomentanut Kaisa Kattelus. Kartta: Rhys Davies. Alkuperäiskansi: Erin Fitzsimmons ja Ray Shappell. Sidottu, kansipaperi.

Tervetuloa takaisin Caravalin pelimaailmaan!

Stephanie Garberin rajaton mielikuvitus avaa jälleen portit maagiseen peliin, jota Caravalin jatko-osassa pelataan keisarikunnan pääkaupungin kaduilla ja palatseissa.

Donatella Dragna sai pelastettua sisarensa Scarlettin järjestetyltä avioliitolta, ja siskokset pääsivät hirviömäistä isäänsä pakoon. Tellan harteita painaa kuitenkin raskas taakka. Caravalissa saamaansa apua vastaan hän on luvannut salaperäiselle rikolliselle paljastaa Caraval-pelin johtajan Legendin oikean nimen – jota kukaan ei tiedä.

Tella heittäytyy uuden Caravalin pyörteisiin pääkaupunki Valendan hämyisissä kortteleissa ja komeissa tanssisaleissa. Tällä kertaa pelissä on sekä hänen oma henkensä että pelin – ja koko keisarikunnan – tulevaisuus.

Keskustelua: Stephanie Garber :: viestejä 1 kpl

Valenda (Caraval #2)8.04
Finale (Caraval #3)8.36

Kirja-arvioita

lokakuu 13, 2019
Tässä osassa oli jopa enemmän jännitystä, käänteitä ja mysteereja, kuin ensimmäisessä kirjassa. Aivan timanttista kuvailua ja mahtava juoni. Ehdottomasti uusia suosikkejani!
elokuu 26, 2019
tykkäsin todella paljoin odotan innolla kolmatta kirjaa :)
8/10 |
lokakuu 30, 2018
Taidan olla ainoita, jotka ei nauttinut tästä niin paljoa kuin ensimmäisestä osasta Caravalista. Joka tapauksessa Valenda imaisi mukaansa niin kuin ensimmäinen tarina ja olin tietysti lumoutunut. Sisko Donatella on kiinnostava vastapaino ...
9/10 |
lokakuu 17, 2018
Vauhdikasta menoa alusta loppuun. Ensimmäisen osan tyyliin käänteitä riitti loppuun saakka. Pidin kirjasta vielä enemmän, kuin ensimmäisestä, joka oli myös todella hyvä. Tämä koukutti niin pahasti, että luin kirjan yhdellä kertaa. Odotan seuraavaa osaa mielenkiinnolla.
lokakuu 05, 2018
Valenda... Kuinka voisin edes aloittaa? Omalla kohdallani kirja todella täytti kaikki lupaukset ja odotukset. Valenda eteni hyvää vauhtia ja paljasti juonenkäänteitä jokaisella silmänräpäyksellä. Kirja saattoi alkaa loivasti, mutta loppu ei ...
lokakuu 28, 2018
Sisältää juonipaljastuksia