Domina

Lisa Hilton
Julkaistu: toukokuu 2017 (Tammi)
Alkuperäinen nimi: Domina
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitysrikoskirjallisuus
Avainsanat: erotiikka

Aluteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Kristiina Vaara. Nidottu.

Maestran maailmanvalloitus jatkuu

Lisa Hilton nousi maailmanmaineeseen kohutulla Maestra-trillerillä. Trilogian ensimmäisessä osassa taidehuutokaupassa työskennellyt Judith Rashleigh kulki määrätietoisesti kohti unelmiensa luksuselämää jättäen ruumiita jälkeensä. Odotetussa toisessa osassa Domina Judith tekee uusia valloituksia niin maantieteellisesti kuin eroottisestikin.

Judith on nyt arvostettu galleristi Venetsiassa ja päässyt osaksi Italian seurapiirejä, jotka tarjoavat kulissien takana runsaasti salaisia nautintoja. Menneisyys ei kuitenkaan jätä Judithia rauhaan, sillä pieni mutta kohtalokas virhe on johdattanut takaa-ajajat hänen jäljilleen. Henkeäsalpaavat käänteet vievät häntä Serbian underground-taidepiireistä moskovalaisille datsoille ja keskelle Istanbulin suurlähetystöalueen poliittista balettia.

"Jos rakastat kihelmöivää jännitystä ja psykologisia ajatusleikkejä, tähän kirjaan kannattaa tarttua." – Aritri Chatterjee, Goodreads

"Pidin kirjasta jopa enemmän kuin ensimmäisestä. Judith jakaa mielipiteitä, mutta on ehdottomasti kiehtova. En malta odottaa trilogian päätösosaa." – Renee B, Goodreads

(muokattu 08.08.2018)

Sarjamurhan filosofiaOpas täydelliseen murhaan (Pilot-dekkari, #3)Savupaholainen ym. kertomuksiaTyttö joka etsi varjoaan (Millennium, #5)Miehet jotka vihaavat naisia (Millennium, #1)
Eija, Freyja, LordStenhammar
Uusin jäsen: ArunaK