Domina (Maestra #2) - Lisa Hilton

Aluteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Kristiina Vaara. Nidottu.

Maestran maailmanvalloitus jatkuu

Lisa Hilton nousi maailmanmaineeseen kohutulla Maestra-trillerillä. Trilogian ensimmäisessä osassa taidehuutokaupassa työskennellyt Judith Rashleigh kulki määrätietoisesti kohti unelmiensa luksuselämää jättäen ruumiita jälkeensä. Odotetussa toisessa osassa Domina Judith tekee uusia valloituksia niin maantieteellisesti kuin eroottisestikin.

Judith on nyt arvostettu galleristi Venetsiassa ja päässyt osaksi Italian seurapiirejä, jotka tarjoavat kulissien takana runsaasti salaisia nautintoja. Menneisyys ei kuitenkaan jätä Judithia rauhaan, sillä pieni mutta kohtalokas virhe on johdattanut takaa-ajajat hänen jäljilleen. Henkeäsalpaavat käänteet vievät häntä Serbian underground-taidepiireistä moskovalaisille datsoille ja keskelle Istanbulin suurlähetystöalueen poliittista balettia.

"Jos rakastat kihelmöivää jännitystä ja psykologisia ajatusleikkejä, tähän kirjaan kannattaa tarttua." – Aritri Chatterjee, Goodreads

"Pidin kirjasta jopa enemmän kuin ensimmäisestä. Judith jakaa mielipiteitä, mutta on ehdottomasti kiehtova. En malta odottaa trilogian päätösosaa." – Renee B, Goodreads

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Julkaistu: toukokuu 2017
Kustantaja: Tammi