Sääty: Äärimmäinen uhri

Sääty: Äärimmäinen uhri

Janne Kellari
Julkaistu: marraskuu 29, 2019 (Books on Demand)
Tyylit: scifi, seikkailu, mysteeri
Avainsanat: avaruusmatkat, kotimainen, omakustanne, tieteisfantasia

TAPPAVA TYÖKALU, VIIMEINEN TEHTÄVÄ, ÄÄRIMMÄINEN UHRI

Vuosikymmeniä nainen on tehnyt työtään varjoissa. Se kaikki on valmistanut häntä päivään, jona linnunradan tulevaisuus on uhattuna.

Nyt kaikki entinen oli haudattava. Vaietussa salaisuudessa alkanut matka jatkuu vihollisen keskelle, pimeyden ytimeen. Agentti kohtaa viimeisen tehtävänsä ja sen hinta on kaikkia henkilökohtaisia uhrauksia kalliimpi. Kukaan ei voinut odottaa missä viimeinen taistelu käydään, eikä nähdä mistä lopullinen vihollinen nousee.

Nainen ei ole työssään hyvä, hän on paras. Hän on kuningattarensa arvoinen!

"Lähtiessään hän oli ollut lapsi ja syytön siihen mitä muut ajattelivat, syytön siihen miksi perinteillä haluttiin rajoittaa elämää."

"Bendar on tehnyt työnsä, johdattanut meidät tulevaisuuden porteille ja niistä meidän on käytävä itse."

"Ennen kuin veripisarat ehtivät maahan asti, oli agentti jo käännähtänyt ja vaihtanut yhden käden otteeseen. Miekan terä torjui laukauksen samalla, kun oikea käsi veti pistoolin kotelosta."

LUKIJOILTA:

"Toimintajaksot oli todella hienosti rakenneltu."

"Mahtavan rikasta kerrontaa."

"Dialogit ja kuvaukset oli taidokkaasti toteutettu."

"Kokonaisuuden loistokkuus riittää kohottamaan kotimaisen fantasian parhaimmistoon."

muokattu 11.02.2020

Avaruuden seikkailijatSumun tyttö (Zone 5, #6)SupernaturalistiEtelämeren salaisuusAvaruuden armoilla (Mikrosarja, #1)
Uusin jäsen: EeFla Q