Cliffer666

Cliffer666 avatar

Cliffer666 on 17 tason Peto 13.93k aktiivisuuspisteellä
Edistyminen seuraavalle tasolle: 88.79

Rekisteröitynyt marraskuu 11, 2016
Arvioinut 41 kirjaa (keskiarvolla 7.20/10)
Kirjoittanut 0 viestiä foorumille
Saavutukset:

Olen 32-vuotias mies Tuusulasta, ammatiltani muusikko. Musiikki määrittääkin hyvin pitkälti elämäni ja sen sisällön, mutta kuten profiilini olemassaolosta tällä sivustolla voi jo päätellä, kuuluu intohimoihin myös muitakin asioita, kuten juuri lukeminen. Myös elokuvat ovat välttämätöntä mainita. Koen myös aiheelliseksi tuoda ilmi, että vaikka (osin ammattinikin puolesta) olen musiikillisesti lähtökohtaisesti kaikkiruokainen, on silti ylivoimaisesti suurimpana intohimona metallimusiikki perus heavysta kaikista brutaaleimpaan death ja synkimpään black metallin. Rakkaus klassiseen musiikkiin ja ambientiin on myös hyvin syvä. Vaikkei tämä mikään musiikkisivusto olekaan, halusin mainita seikan, koska se määrittää minua hyvin paljon ihmisenä, sisintäni ja luonnettani. Niin ikään elokuvien suhteen olen kakarasta saakka ollut vannoutunut kauhufriikki, mukaan lukien kaikki alalajit psykologisesta ja yliluonnollisesta sadistisimpaan goreen ja splatteriin (olkoonkin että myös tässä taiteenlajissa olen kaikkiruokainen draamasta komediaan ja toiminnasta animaatioon). Mitä muuta vielä koen haluavani maininta itsestäni, että olen aivan ehdottomasti emotionaalinen ihminen, taipuvainen kaikenlaiseen tunnelmointiin. Mitä sitten tähän itse kirjallisuuteen tulee.. mystisesti jätän sen puolen kokonaan seulomatta läpi ja annan kirjahyllytapahtumieni kertoa puolestaan, jahka niitä alkaa karttumaan enempi. ;)

Tapahtumat 83 | Luettuna 41 | Luettavana 0 | Lukulistalla 1 | Omistettuna 0 | Hankintalistalla 0 | Kirja-arvioita 41
Näkyvyys: julkinen