Kiviovet (työnimi) (Kuninkaansurmaajan kronikka, #3)Kiviovet (työnimi) (Kuninkaansurmaajan kronikka, #3)
Patrick Rothfuss

Julkaistaan: 2020
Tyylit: fantasia > korkea fantasia

Odotetuin fantasiakirja?

Lähettänyt 1 vuosi sitten :: Darkki
Darkki avatar
Patrick Rothfussin kirja The Doors of Stone (suom. työnimenä Kiviovet) on jo kolmatta vuotta peräkkäin odotetuin fantasiakirja englanninkielisellä sivustollamme. Kirjan tietoja haetaan päivittäin jopa yli tuhat kertaa ja pakko myöntää etten ihmettele. Kysyinen kirja on myös itselläni ollut se odotetuin teos usean vuoden ajan ja seuraan Rothfussin päivityksiä toivoen, että julkaisupäivä vihdoin ilmoitettaisiin :)

Odottaako joku muukin täällä tätä kirjaa kuin kuuta nousevaa vai onko mielessäsi jokin muu kirja, joka ansaitsisi odotetuimman fantasiakirjan tittelin? :)
(luettu 383 kertaa)
Vastaa
PercyJacksonfani 1 vuosi sitten
Minä!!!!! Minä odotan!!!! Ehdottomasti odotetuin kirja minun mielestäni!!!!
Darkki 1 vuosi sitten
No nyt löytyi todellinen Percy... eiku Patrick fani :D

Mut jos vakavissaan puhutaan, niin George R. R. Martinin The Winds of Winter olisi varmaan odotetuin kirja ilman Game of Thrones tv-sarjaa, mutta monelta mennyt jo hieman usko kirjojen julkaisuun ja odottavat tv-sarjan viimeistä tuotantokauden alkua ensivuoden huhtikuussa. Jälkeenpäin julkaistut kirjat ovat sitten kiva lisä, mutta eivät aiheuta enää niin suurta hypetystä kirjojen ympärille, koska juonenkäänteet ovat jo sitten spoilattu. Myyntimenestys Martinin tuleville kirjoille on kuitenkin taattu, varsinkin tv-sarjan myötä :)
Taru Väyrynen 210 päivää sitten
Tunnustan, että odotan edelleen The Winds of Winteriä, vaikka minunkin uskoni sen ilmestymiseen on jo alkanut hiipua. TV-sarja meni niin erilaisille urille, että GRRM ei voi ihan niitä kulkea, ja toivon hänen saavan esiin jotain parempaa. Jos siis hän yleensä enää saa kirjaa tehtyä.
Jaakko 208 päivää sitten
Satuin lukemaan internetin ihmemaailmasta, että Scott Lynch olisi luovuttanut jo vähän aikaa sitten Thorn of Emberlainin valmiin kässärin kustantajalleen ja kirja olisi tulossa ensi vuonna. Sitä odotan ehdottomasti. Toinen odottamani kirja on Joe Abercrombien A little bit hatred (toivottavasti muistin nimen ulkomuistista oikein). Molemmat kirjailijat ovat vaikuttaneet omaan näkemykseeni ja tapaani kirjoitaa fantasiaa.

Kimble
Uusin jäsen: Bea balk