Kiviovet (työnimi) (Kuninkaansurmaajan kronikka, #3)Kiviovet (työnimi) (Kuninkaansurmaajan kronikka, #3)
Patrick Rothfuss

Julkaistaan: 2020
Tyylit: fantasia > korkea fantasia

Odotetuin fantasiakirja?

Lähettänyt 33 päivää sitten :: Darkki
Darkki avatar
Patrick Rothfussin kirja The Doors of Stone (suom. työnimenä Kiviovet) on jo kolmatta vuotta peräkkäin odotetuin fantasiakirja englanninkielisellä sivustollamme. Kirjan tietoja haetaan päivittäin jopa yli tuhat kertaa ja pakko myöntää etten ihmettele. Kysyinen kirja on myös itselläni ollut se odotetuin teos usean vuoden ajan ja seuraan Rothfussin päivityksiä toivoen, että julkaisupäivä vihdoin ilmoitettaisiin :)

Odottaako joku muukin täällä tätä kirjaa kuin kuuta nousevaa vai onko mielessäsi jokin muu kirja, joka ansaitsisi odotetuimman fantasiakirjan tittelin? :)
(muokattu 32 päivää sitten)
(luettu 60 kertaa)
Vastaa
PercyJacksonfani 32 päivää sitten
Minä!!!!! Minä odotan!!!! Ehdottomasti odotetuin kirja minun mielestäni!!!!
Vastaa | Tykkää
Darkki 32 päivää sitten
No nyt löytyi todellinen Percy... eiku Patrick fani :D

Mut jos vakavissaan puhutaan, niin George R. R. Martinin The Winds of Winter olisi varmaan odotetuin kirja ilman Game of Thrones tv-sarjaa, mutta monelta mennyt jo hieman usko kirjojen julkaisuun ja odottavat tv-sarjan viimeistä tuotantokauden alkua ensivuoden huhtikuussa. Jälkeenpäin julkaistut kirjat ovat sitten kiva lisä, mutta eivät aiheuta enää niin suurta hypetystä kirjojen ympärille, koska juonenkäänteet ovat jo sitten spoilattu. Myyntimenestys Martinin tuleville kirjoille on kuitenkin taattu, varsinkin tv-sarjan myötä :)
Vastaa | Tykkää

Uusin jäsen: Anni Loukasmäki