Kirja-arvio: Human legenda

Kirjoittanut Camaro - 2.0

Tämän kirjan vikana olivat enimmäkseen lukijan suuret odotukset. Legendaarinen Huma ei ollut ihan sitä mitä oletin muiden kirjojen perusteella. Rakkaustarina toimi, mutta olin pettynyt Magiuksen vähiseen osuteen tarinan kulussa. Eikös velhon ja ritarin pitänyt olla erottomaton parivaljakko? Ja miksi aina näitä minotaureja joka paikkaan? Kirja oli kuitenkin teknisesti hyvin kirjoitettu, ja olisin luultavasti pitänyt tarinastakin enemmän, jos en olisi lukenut aiemmin muita dragonlance-kirjoja.

Tietoa kirjasta :: Human legenda

Richard A. Knaak Julkaistu: kesäkuu 21, 2006
Tyylit: fantasia
Avainsanat: dragonlance, dungeons & dragons, lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 1988. Suomentanut Sari Kare. Nidottu.

Myyttisen Peitsen sankarin, Solamnian ritari Human tarina

Human mystinen alkuperä, rakkaus hopeiseen lohikäärmeeseen, legendaaristen lohikäärmepeitsien löytyminen ja käyttäminen taistelussa Paladinen puolesta Mustan kuningattaren pimeitä voimia vastaan.

Petturuus Solamnian ritarien joukossa, karskin minotaurisoturi Kazin pelastaminen jättien kynsistä.

Talviyön lohikäärmeet (Dragonlance: Kronikat, #2)Kevätaamun lohikäärmeet (Dragonlance: Kronikat, #3)Syyshämärän lohikäärmeet (Dragonlance: Kronikat, #1)Kääpiökuilujen lohikäärmeet (Dragonlance: Kadonneet kronikat, #1)Tiimalasivelhon lohikäärmeet (Dragonlance: Kadonneet kronikat, #3)
Darkki, rudi92
Uusin jäsen: Antero Stenhammar