Kirja-arvio: Tuulihevonen

Kirjoittanut Shjaawen - 3.0

Oikeastaan osasin odottaa että näin se menee, alusta mielettömän tylsä, mutta sitten kun se lähti menemään niin ei sitä kyllä kesken voinu lopettaa. Sitten tuli selityskin sille kaikella mitä alussa tapahtui. Se loppui kesken, harmitti kun ei ollut mitään millä jatkaa heti perään. Puolesta välistä eteenpäin kirja pelastui, mutta alkuun jäin kaipaamaan jotain... Ai että kyllä minä arvostan tätä kirjailijaa! Lisää fantasiakirjailijoita Suomeen!

Tietoa kirjasta :: Tuulihevonen

Ulla Viertola Julkaistu: helmikuu 10, 2007
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Tuulihevonen eli pelon, toivon ja toveruuden tarina. Graafinen suunnittelu: Sami Saramäki. Sidottu.

Kuvastaja-palkintoehdokas 2008.

Keisarinna Kiira pitää Oman valtakuntaa rautaisessa otteessaan. Hän on hallinnut maata jo kuusi vuotta, samaan aikaan kun hänen veljensä Adulkar, Oman oikea keisari, on elänyt erämaassa syrjäytettynä ja ihmisten petollisuuteen kyllästyneenä.

Keisarinnan hovissa kiehuu myrkyllinen keitos. Hovineidit juonittelevat, ja ... (lisää)

Keskiyön kruunu (Throne of Glass, #2)Maresin voima (Punaisen luostarin kronikoita, #3)Tilinteon aika (Vuorileijonan varjo, #10)Savuvarkaat (Savuvarkaat, #1)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)
Freyja, Rinja, muikku
Uusin jäsen: Marko Kinnunen