Kirja-arvio: Datura

Kirjoittanut Varjolehti - 5.0

Tätä kirjaa on suositeltava kaikille anomalioihin vähänkin kallellaan oleville olennoille, sillä ainakin minulle "Datura" oli todella avartava lukukokoemus. Krohnin kirjat pakottavat liikkeelle hyvinkin omituisia ja abstrakteja ajatuksia ja nyt, kun kyseessä on koko todellisuuden perimmäinen luonne, lukijan koko maailmankuva saattaa muuttua. Kuka sanoi, ettei tietoteoria voisi olla kiinnostavaa? Jos jonkun mielestä tietoteoria ehdottomasti EI voi olla kiinnostavaa, suosittelen tätä romaania myös viihdyttävyytensä puolesta. Kirjan kuluessa esitellään lyhyesti mutta selkeästi monenlaisia yliluonnollisuuksia, mikä ainakin minua kiehtoi äärettömän paljon.

Tietoa kirjasta :: Datura

Leena Krohn Julkaistu: 2001
Tyylit: fantasia, mainstream
Avainsanat: kotimainen

Datura tai harha jonka jokainen näkee. Graafinen suunnittelu: Marjaana Virta. Sidottu, kansipaperi. Fantasia, rajatapaus.

Sisällys:

Ensimmäinen siemenkota

Harha jonka jokainen näkee, Hiljaisimmassakin hiljaisuudessa, Datura, Uusi anomalisti, Äänien herra, Voynichin kirja, Kivikuntaa, kasvikuntaa, eläinkuntaa?, Hiljainen asfaltti, Parapuoti, Luumuvanukkaan päivänä, Toinen ... (lisää)

Moby DollTarinoita tuonpuoleisistaAarnihauta ja muita kertomuksiaElämä elämältäVillijoutsenet ja muita kertomuksia
Uusin jäsen: Ville Suur-Askola