Kauan odotettu kolmas osa on saapunut viimein...! Tosin hieman petyin. Älkää ymmärtäkö väärin, kirja oli loistava! :) Minä vaan olen niin romantiikan nälkäinen että olisin toivonut enemmän kipinöintiä Lorcanin ja Gracen välillä <3 Kirjan tarina jatkaa kaksosten matkaa ja huomasin taas kuinka loistava kirjailija Somper on. Hän pitää lukijan otteessaan viimeiselle riville asti. Jännitystä ja odottamattomia käänteitä riitti vaikka muille jaka. Henkilökohtaisesti en malta odottaa 4. osan saapumista! Suosittelen kaikille Somperin aikaisemmista kirjoista pitäneille, ja Vampiraattien maailmassa vaeltaville.

Tietoa kirjasta :: Vampiraatit 3: Kuoleman kapteeni

Justin Somper Julkaistu: kesäkuu 23, 2009
Avainsanat: meriseikkailu, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Antti Autio. Sidottu.

KUOLEMAN KAPTEENI HIIPII IHOLLE

Vampiraatit-sarja sijoittuu 2500-luvun alkuun, ja maailman merillä mellastavat merirosvot ja verenhimoiset vampiraatit. Tulevaisuus ja ikiaikaiset merirosvo- ja vampyyritarinat yhdistyvät sarjassa kiehtovasti.

Ensimmäisessä osassa kaksoissisarukset Grace ja Connor Tempest karkasivat orpokodista ja joutuivat erilleen toisistaan: ... (lisää)

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Petetty (Yön talo, #2)Jäämaan huuto (Jäämaan kronikka, #1)Vartijat (Vartijat, #1)Illallinen vampyyrin kanssa
Fievre, Eija
Uusin jäsen: Ekoa