Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Salut - 5.0

Luin Aamunkoin viikossa ja pidin kovasti. Siinä oli hyvin tunteellisia kohtia ja melkein itketti, vaikka tiesin, että lopulta kaikki päättyy hyvin. Kirja päätti hienosti ja selvästi Houkutus-sarjan, vaikka minun lemppariani Jasperia ei ollut niin paljon kirjassa kuin olisin toivonut, mutta enemmän kuitenkin kuin muissa kirjoissa. Suosittelen kirjaa kaikille ja varsinkin niille, jotka ovat jo ennestään tutustuneet Houkutus-sarjaan. Kaikki ne, jotka eivät ole lukeneet mitään Houkutus-sarjan kirjoista, niin ei kannata aloittaa tästä, koska voi olla hyvin vaikea tajuta mitään, mutta aloittakaa toki kirjasarjan ensimmäisestä osasta.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Bree Tannerin lyhyt elämäIllallinen vampyyrin kanssaUusikuu (Houkutus, #2)Houkutus (Houkutus, #1)Jäljitetty (Susiraja, #3)
Pisania, LordStenhammar, Rasimus
Uusin jäsen: Ninolia