Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut ellue - 4.0

Luin kirjan yhdessä viikonlopussa. Se oli mielestäni hyvä, muttei paras kirjasarjasta. Pidin ensimmäisestä osasta, koska olen jotenkin aina kirjasarjan aikaisemmissakin osissa pitänyt Edwardin ja Bellan romantiikasta. Joten siksi ahmin oikein sen kirjan ensimmäisen osan. Pidin myös toisesta osasta, koska pidän myös Jacobista. Ja oli kivaa tietää mitä hänenkin päässään liikkuu. Kolmas osa oli sinäänsä hyvä, koska olihan sitä jo odoteltukin, että Bellasta tulee vampyyri. Mutta sitten taas hohtoa vei Renesmee, koska hänestä en pidä hahmona hirveästi.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Uusikuu (Houkutus, #2)Jäljitetty (Susiraja, #3)Selviytyjät (Intertwined, #2)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Epäilys (Houkutus, #3)
Jussi, Wanda, Mustelmann
Uusin jäsen: Topi Kopakkala