Vampaneesimestarin jahtaajat joutuvat tosiaan koetukselle. Olen aina rakastanut Darren Shaneja, mutta tässä osassa se oikeastaan kääntyi huonoksi asiaksi. Kyllähän kirja muuten oli samanlaista hyvää tekstiä kuin aiemmatkin osat, ja Darren Shan on hyvä tekemään rohkeita valintoja tarinan suhteen. Tällä kertaa ehkä vähän liiankin rohkeita. Loppu oli järkyttävä, ja ainakin itselleni vähän liian järkyttävä. Minun matkani Darren Shanien parissa taisi päättyä yhdessä hänen kanssaan.

Tietoa kirjasta :: Taistelu aamunkoitteessa

Darren Shan Julkaistu: maaliskuu 17, 2010
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Kaijamari Sivill. Kansi: Eevaliisa Rusanen. Kansikuva: Michael S. Sidottu.

Jahtaajista tulee jahdattuja

Vampaneesimestaria jäljittävät Darren, Harkat ja Crepsley sekä Steve Leopardi jäävät poliisin ansaan ja Debbie on vampaneesien panttivankina. Tilanne näyttää toivottomalta ja Vampaneesimestarin voitto ... (lisää)

Varjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)Pimeyden ennustukset (Darren Shanin tarina, #7)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)
Astorethein
Uusin jäsen: Inex