Kirja-arvio: Muinainen taika

Kirjoittanut Midori - 5.0

Muinainen taika vei tarinoineen mukanaan jo ensimmäisillä sivuilla. Tarina ja hahmot oli rakennettu hyvin ja tyylikkäästi. Curley punoo tarinaansa taitavasti niin romantiikkaa kuin mystiikkaakin, eikä tarina kärsi pahemmin yleisimmistä aikamatkailuun liittyvitä kliseistä. Hahmoihin myös samaistuu helposti kiitos taitavan minäkerronnan. Kirja on ehdottmasti yksi Curleyn parhaista.

Tietoa kirjasta :: Muinainen taika

Marianne Curley Julkaistu: 2002
Avainsanat: aikamatkustus, noidat

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Kaisa Kattelus. Kannen typografia: Ilja Karsikas. Kannen kuva: Corbis. Sidottu.

Kun Kate näkee Jarrodin, hän huomaa heti, että Jarrodilla on outoja voimia. Suuttuessaan Jarrod saa aikaan säätilan muutoksia. Jarrod itse ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Hän pitää Katea vain kummajaisena, niin kuin koko kyläyhteisö. Kaikesta huolimatta Kate ja Jarrod tuntevat vetoa toisiaan kohtaan.

Jarrodin perhettä ovat aina piinanneet ... (lisää)

Kultainen kompassi (Universumien tomu, #1)Tähtihattu (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #3)Puoliksi poissa (Half Bad -trilogia, #3)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Valpuri Vaahteran maaginen korva
Uusin jäsen: Oona Maaninka