Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Fubuki - 1.0

Tämä kirja vei uskoni saagaan lopullisesti, sillä se palasi takaisin siihen mistä se tasoaan nosti Uusikuun ja Epäilyksen aikana. Kirja oli suunnattoman tylsä ja Bella ei vieläkään saavuttanut hahmoonsa minkäänlaista syvyyttä tai järkeä, ja kaikki jännitys esimerkiksi susien reaktiosta vampyyrivauvaan sekä volturien kanssa taistoon lässähtivät samantien. Edes Meyerin hiukan parantunut kirjoitustyyli eivät enää tätä kirjaa pelastanee. Myönnän myös nauraneeni vedet silmissä kun selviää että vauvavampyyri on tuloillaan, sillä se oli kaikessa mahdottomuudestaan johtuen hyvin hölmö veto kirjailijalta. Vauvan synnyttyä ja Bellan muututtua saattoi jo todeta että "arvasin". Sillä kaikenhan täytyy olla tällaisissa teineille suunnatuissa siirappitarinoissa aivan täydellistä loppua kohden - sitä myöten että Edward voi vihdoin lukea Bellankin ajatuksia. Kirja oli suurin pettymys kaikista neljästä ja jos vain voisin niin antaisin tälle vain + enemmän kuin Houkutukselle, sillä pidin siitä osasta jossa kuvailtiin Jacobin tunteita.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Houkutus (Houkutus, #1)Jäljitetty (Susiraja, #3)Uusikuu (Houkutus, #2)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Epäilys (Houkutus, #3)
Iivari
Uusin jäsen: Soile Kylmälahti