Kirja-arvio: Uusikuu

Kirjoittanut rudi92 - 3.5

Jos tätä kirjaa täytyisi yhdellä sanalla kuvailla, niin se olisi loistava. Pidin kirjan synkästä ja surullisesta teemasta, jota varsinkin alussa oli paljon. Pidin myös Jacobista, koska hänen ja Bellan suhde oli niin tunteellinen. Täytyy myös sanoa, että Uusikuu olisi ehkä jopa parempi kuin Houkutus jos loppu olisi toisenlainen. Mutta koska loppu on tylsä, kirja on kokonaisuutena yhtä hyvä kuin sarjan ensimmäinen osa.

Tietoa kirjasta :: Uusikuu

Stephenie Meyer Julkaistu: joulukuu 21, 2007
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Tiina Ohinmaa. Päällyksen suunnittelu: Gail Doobinin ja Sami Saramäki. Päällyksen valokuva: Roger Hagadone. Sidottu. WSOY-pokkari, 2010. Nidottu.

”Tuntui kuin olisin nähnyt hirveää painajaista, sellaista jossa täytyy juosta juoksemasta päästyään, keuhkot pakahtumaisillaan, eikä silti pääse eteenpäin niin lujaa kuin tahtoisi... Tämä ei kuitenkaan ollut unta, ja toisin kuin painajaisissani, en juossut oman henkeni ... (lisää)

Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Epäilys (Houkutus, #3)Bree Tannerin lyhyt elämäSelviytyjät (Intertwined, #2)Jäljitetty (Susiraja, #3)
Sj
Uusin jäsen: Ari Maunu