Kirja-arvio: Ovi hiljaisuuteen

Kirjoittanut rudi92 - 5.0

Kirjan lukemisesta on jo viisi vuotta mutta silti muistan kuinka hyvä se oli. Takakansi ei ole mikään kummoinen ja olin ensin ajatellut etten lukisi sitä ollenkaan. Mutta kun sitten aloitin kirjan, en voinut laskea sitä käsistäni. Se oli jotain niin mahtavaa että nyt kun muistin tämän kirjan, en voi vain ohittaa tätä. Pidin varsinkin päähenkilöstä. Hän oli jotenkin suloinen tyttö, josta ei voinut olla pitämättä. Ja kokonaisuutena kirja oli aivan loistava.

Tietoa kirjasta :: Ovi hiljaisuuteen

Margaret Mahy Julkaistu: 1998

Alkuteos ilmestynyt 1995. Suomentanut Anna Warras. Kannen kuva Elin Muren, kannen suunnittelu Satu Ilta. Sidottu.

Hero ei puhu. Hän on vaiennut jo vuosia, koska ei halua puhua. Ison ja lahjakkaan perheen loputtomat väittelyt ja riidat ovat ajaneet tytön hiljaisuuden turviin. Hänellä on kaksi erillistä elämää: todellinen elämä, meluisa arki koulussa ja kotitalon remontin keskellä, ja oikea elämä, elämä ... (lisää)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Liekehtivä valtaistuin (Kanen aikakirjat, #2)Sotilaat (Talon-saaga, #3)Dri'lianin pyhättö (Verdianin tarusto, #1)Kultainen torni (Magisterium, #5)
Pisania, Lyyskis, Ruska
Uusin jäsen: Ruska