Todella vaikuttava scifitrilleri ihmiskunnan selviytymisestä.En malttaisi odottaa kirjan seuraavia osia. Ahmaisin kirjan parissa paivässä ja uhrasin jo muutenkin lyhyet yöuneni tälle kirjalle. Mukavaa vaihtelua kirjaan toi se että sitä kerrottiin välillä paiväkirjan muodossa. Alku oli hieman tahmeaa mutta piankos olinkin jo aivan koukussa. Vaikka kirjan lukemisesta on jo monta kuukautta en ole vieläkään toipunut siitä ja kirjan taphtumat hiipivät mieleeni aina välillä. Suosittelen ehdottomasti scifin ystäville.

Tietoa kirjasta :: Ensimmäinen siirtokunta

Justin Cronin Julkaistu: kesäkuu 11, 2010
Tyylit: scifidystopia, jännitys
Avainsanat: tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Arto Schroderus. Graafinen suunnittelu: Mika Tuominen. Sidottu, kansipaperi. 2. laitos: Bon-pokkari, 2013. Uusi kansikuva. Nidottu. 3. laitos: 2019. Tv-sarjakansi. Nidottu.

Trilleri tulevaisuudesta, jossa ihmiskunta elää raakojen petojen armoilla

Yhdysvaltain armeija aloittaa 2010-luvulla vaarallisen kokeen. Joukko kuolemanrangaistuksen saaneita vankeja viedään huippusalaiseen tutkimuskeskukseen Coloradossa, missä ... (lisää)

Tuhannen planeetan valtakunta (Valerian ja Laureline, #3)Öljyä öljyä: Profetia 1903Iron Sky: Renaten tarinaHaitekstiYön ja päivän välissä
Uusin jäsen: Emilia Suzi