Kirja-arvio: Rakas vampyyrini

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

Olen pitkään halunnut lukea kirjan, jossa kirjoitetaan vampyyrin ja ihmissuden suhteesta, koska niitä ei pahemmin ole eteen sattunut. Todella kivasti kirjoitettu ja taattua Harlequin-laatua. Asia luisuu sujuvasti toiseen eikä niitä jäädä vatvomaan. Lisäksi rakastan suuresti suhteita, jossa pari aluksi vihaa toisiaan ja he naljailevat keskenään. Blu on ihanan säpäkkä persoona. Creed taas asiallisempi, mutta ei onneksi mitenkään "Edwardmainen". Juoni on loistava. Plussaa tietenkin kaiken maailman fantasiaolennoista! On vampyyreja, susia, noitia ja keijuja!

Tietoa kirjasta :: Rakas vampyyrini

Michele Hauf Julkaistu: tammikuu 18, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Blu on elänyt koko elämänsä raakalaisesti käyttäytyvien ihmissusiurosten seurassa, mutta avioituminen vampyyrin kanssa tuntuu sitäkin julmemmalta.

Blu ei ole koskaan pitänyt isäänsä rakastamisen arvoisena. Isä paljastaakin koko julmuutensa naittaessaan hänet ikälopulle vampyyrimiehelle. Blu ajattelee kaiken vain olevan näytelmää, jossa hän on pieni pelinappula, ja sivusta ... (lisää)

Kylmäveristen klubi (Sookie Stackhouse, #3)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Verta sakeampaa (Sookie Stackhouse, #5)Selviytyjät (Intertwined, #2)Veren sitomat (Sookie Stackhouse, #8)
FreakyMike
Uusin jäsen: Topi Kopakkala