Kirja-arvio: Kissatyttö

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

"Minulla oli tiettyjä epäluuloja sarjaa kohtaan, mutta päätin kuitenkin ostaa tämän pokkarin... enkä pettynyt ostokseen. Täysin erilainen "Harlequin"-sarja, jossa on pienen romantiikan lisäksi karmaisevia mysteerejä. Kissat päättävät lyödä viisaat päänsä yhteen ja selvittää oudot katoamiset. Plussaa päähenkilölle, Faythelle, joka on säpäkkä nainen. Hän pärjää omillaan ja päättää näyttää sen myös muille. Hahmot olivat ihania ja erilaisia kuin normi-pokkareissa. Pokkarissa oli hieno ripaus kaikkea mitä hyvältä lukukokemukselta vaaditaan. Lisäksi oli mielenkiintoista tutustua ihan erilaiseen maailmaan vampyyrien ja ihmissusien jälkeen - ihmiskissoihin. Suosittelen!"

Tietoa kirjasta :: Kissatyttö

Rachel Vincent Julkaistu: maaliskuu 23, 2011
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Virpi Kuusela. Nidottu.

Näytän periamerikkalaiselta opiskelijatytöltä, mutta olen ihmiskissa, muodonmuuttaja. Elän kahdessa maailmassa.

Meitä kissatyttöjä on vähän, ja suvun jatkamisen kannalta me olemme kultaakin kalliimpia. Halusin kuitenkin oman elämän ja pakenin paineita yliopistoon, kunnes eräänä yönä kulkukissa hyökkäsi kimppuuni.

Minua oli varoitettu kulkukissoista – ihmiskissoista ilman laumaa – jotka ... (lisää)

Syytetty (Kissojen kesken, #3)Myrskylinnut (Kissojen kesken, #5)Kaappaus (Kissojen kesken, #4)Saalistaja (Kissojen kesken, #2)Uusi alfa (Kissojen kesken, #6)
Eija
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen