Kirja-arvio: Kuka on Jenna Fox?

Kirjoittanut rudi92 - 3.0

Kuka on Jenna Fox? oli tarina mikä sai minut tuntemaan vihaa ja surullisuutta. Vihaa siksi, koska minusta kukaan ihminen ei voi päättää toisen hengestä. Eivät edes vanhemmat. Ja surullisuutta siksi, että Jennan tarina oli jollain lailla koskettava ja tunteita herättävä. Kukaan ei voi olla onnellinen joutuessaan elämään toisten tekojen takia. Mutta kirja oli myös todella loistava. Se oli hyvin kirjoitettu ja todentuntuinen. Kirjailija oli osannut hyvin kirjoittaa Jennan tuntemuksia. Kaiken lisäksi kirja saa miettimään, tuleeko tulevaisuus näyttämään tältä. Eipä olisi hääppöinen tulevaisuus ihmisilläkään.

Tietoa kirjasta :: Kuka on Jenna Fox?

Mary E. Pearson Julkaistu: huhtikuu 27, 2010
Tyylit: scifi, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Arja Kantele. Päällys: Kai Toivonen. Sidottu.

Andre Norton -palkintoehdokas 2008.

Ennen minä olin joku.
Joku jonka nimi oli Jenna Fox.

17-vuotias Jenna herää vuoden kestäneestä koomasta ja aloittaa hitaan toipumisen auto-onnettomuudesta. Hänellä ei ole muistikuvia ajasta ennen kolaria. Uudessa syrjäisessä kodissaan Jenna katsoo ... (lisää)

Tuhat kerrosta: Korkeuksiin (Tuhat kerrosta, #3)Yhä sininen taivas (Paljaan taivaan alla, #3)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Julma maaRajalla (Tarkoitettu-trilogia, #2)
Sj, Lyyskis
Uusin jäsen: Anders Vacklin