Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta #5) - J. R. Ward8

Kirja-arvio :: Sitomaton rakastaja

Kirjoittanut loraliz

Sarjan aikaisemmat osat ovat koukuttaneet minua aina niin, että kirjaa ei ole pystynyt laskemaan käsistä ja lukeminen kannesta kanteen ei ole vienyt montaa päivää. Mutta tästä osasta jäi puuttumaan se jokin joka imasee mukaansa. Olihan kirja hyvä, mutta heikoin lenkki kyseisestä kirjasarjasta. Plussaa kirjassa oli se, että lessereistä kertovat kohdat jäi pois ja välitut tulivat tilalle, sekä toinen puoli pääsi tarinaan mukaan. V on kiinnostava hahmo ja hänen piilevä homous oli kiva lisäys tarinaan. Kirjan lopetuksesta voisi sanoa sen verra, että nyt mentii vähän jossakin määrin yli rajojen.. Tietenkin kirjassa oli hyvin paljon lemmiskely kohtauksia, niinkuin Mustan tikarin veljeskunnan kirjoissa kuuluukin olla. ;)

Sitomaton rakastaja

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Armottomalla ja älykkäällä Vishousilla on kannettavaan kammottava kirous ja pelottava kyky nähdä tulevaisuuteen. Hän kasvoi isänsä sotaleirillä, jossa häntä piinattiin ja pahoinpideltiin. Mustan tikarin veljeskunnan jäsenenä hän ei ole kiinnostunut rakkaudesta tai tunteilusta vaan ainoastaan taistelemisesta Harvennuskuntaa vastaan.

Vishous joutuu itsensä loukattuaan ihmisten sairaalaan ja päätyy kauniin kirurgin, Jane Whitcombin potilaaksi. Tohtori Whitcomb saa Vishousin avautumaan ja paljastamaan sisäisen tuskansa ja antaa vampyyrisoturille ensikosketuksen todellisesta, aidosta nautinnosta. Asiat saavat kuitenkin yllättävän käänteen, kun Vishousin tekemät valinnat uhkaavat johtaa tulevaisuuteen, jossa Janelle ei ole sijaa...

Sitomaton rakastaja on Mustan tikarin veljeskunta -sarjan viides osa.