Kirja-arvio: Suden taisto

Kirjoittanut Chanie - 5.0

Omaan kaikki sarjan 3 kirjaa (Johtuu siitä että tilaan Harlequinilta Nocturne sarjaa, joten mulla on jo vika kirja, vaikka se ei ole ''ilmestynyt''), ja ensinmäinen on ehdottomasti paras. Masonin käyttäytyminen alkuun ainakin on huvittavaa. Miinusta koko sarjassa on se, että miten liian samanlaisesti kaikki kolme miestä reagoi, miten kaikki yrittävät kieltää rakkauden. Rakkausjuoni on todellakin arvattavissa. Mutta muutoin koko juoni on todella hyvä, mukavaa vaihtelua ihmissusissa joita on monenlaisia. Tätä kirjaa kyllä lukee, mutta vain jossei ole mitään muuta. Hyvä juoni, muutoin tylsä :D

Tietoa kirjasta :: Suden taisto

Rhyannon Byrd Julkaistu: heinäkuu 9, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: ihmissudet

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Mason Dillinger, Lucanin ja ihmisen jälkeläinen, lunastaa asemaansa yhteisössä parantamalla kaatolukuaan. On määrätty, että ihmissuden ja ihmisen jälkeläisten on metsästettävä Lucanien lauman luopioita – pahuuden polulle eksyneitä.

Torrance Kimberly Watson on päättänyt, että eläisi elämänsä eri tavalla kuin äitinsä, joka oli vaihtanut miestä kuin paitaa ja kyllästänyt mielensä ... (lisää)

Veren perintö (Sookie Stackhouse, #6)Verta sakeampaa (Sookie Stackhouse, #5)Rakas vampyyriniKajo (Kuura-trilogia, #2)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)
Fievre
Uusin jäsen: Ville Suur-Askola