Suden taisto (Veren viemät #1) - Rhyannon Byrd10

Kirja-arvio :: Suden taisto

Kirjoittanut Anonymous

Omaan kaikki sarjan 3 kirjaa (Johtuu siitä että tilaan Harlequinilta Nocturne sarjaa, joten mulla on jo vika kirja, vaikka se ei ole ''ilmestynyt''), ja ensinmäinen on ehdottomasti paras. Masonin käyttäytyminen alkuun ainakin on huvittavaa. Miinusta koko sarjassa on se, että miten liian samanlaisesti kaikki kolme miestä reagoi, miten kaikki yrittävät kieltää rakkauden. Rakkausjuoni on todellakin arvattavissa. Mutta muutoin koko juoni on todella hyvä, mukavaa vaihtelua ihmissusissa joita on monenlaisia. Tätä kirjaa kyllä lukee, mutta vain jossei ole mitään muuta. Hyvä juoni, muutoin tylsä :D

Suden taisto

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Mason Dillinger, Lucanin ja ihmisen jälkeläinen, lunastaa asemaansa yhteisössä parantamalla kaatolukuaan. On määrätty, että ihmissuden ja ihmisen jälkeläisten on metsästettävä Lucanien lauman luopioita – pahuuden polulle eksyneitä.

Torrance Kimberly Watson on päättänyt, että eläisi elämänsä eri tavalla kuin äitinsä, joka oli vaihtanut miestä kuin paitaa ja kyllästänyt mielensä kauhukertomuksilla. Torrance nauttii omasta pienimuotoisesta elämästään. Hänellä on mukava koti ja työ ystävänsä kaupassa, joka on erikoistunut yliluonnollisiin asioihin.

Mason aistii kahvilassa naisen, joka on tarkoitettu juuri hänelle, mutta hänen pitäisi keskittyä luopio Simmonsin metsästykseen, eikä juosta naisen perässä. Torrance on hämillään, kun tuntee vetoa kahvilassa tapaamaansa karskin oloista miestä kohtaan. Vielä enemmän hänen elämänsä mullistuu, kun suuri karvainen hirviö hyökkää hänen kimppuunsa. Hirviö on Simmons, jonka Mason aikoo kaataa, eikä kukaan muu kuin Mason voi suojella Torrancea.