Kirja-arvio: Morriganin risti

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

Häpeäkseni täytyy myöntää, että en ole lukenut koskaan Robertsin kirjoja. Tämä sarja kuitenkin herätti mielenkiinnon. Sarjaan on saatu sekaisin vähän uutta ja vanhaa. Sekaan on työnnetty myös räiskyvää romantiikkaa ja historiaa sekä magiaa. Saamme tutustua vanhanaikaiseen Hoytiin, joka matkustaa meidän aikaamme etsimään vampyyriksi muuttunutta veljeään, jonka charmi saa kaikki hämilleen. Seuraan liittyy säpäkkä Glenna. Hänen jälkeensä serkukset Moira ja Larkin. Pisteenä ii:n päälle Blair, jonka nenille ei niin vain hypitä. Tarina tempaa mukaansa vaikka se onkin täysin erilaista käsialaa kuin normaalisti lukemani kirjat. Hahmoilla on upeat persoonat eikä huumoriakaan ole unohdettu. Innolla alan lukemaan seuraavaa osaa!

Tietoa kirjasta :: Morriganin risti

Nora Roberts Julkaistu: toukokuu 29, 2007
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: aikamatkustus, noidat, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Anna Salo. Kannen kuva Corbis. Sidottu, kansipaperi. 3. painos: Loisto, 2009. Nidottu.

Fantasiatrilogian huima avaus

Hurja vampyyrikuningatar Lilith aikoo alistaa koko maailman ikeensä alle. Jumalatar Morriganin käskystä Hoyt-velho matkustaa 1100-luvun Irlannista nykypäivän New Yorkiin kokoamaan armeijaa Lilithiä vastaan. Wicca-noita Glenna, Hoytin vampyyriveli Cian, vampyyrinmetsästäjä King, prinsessa Moira sekä ... (lisää)

Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Hiljaisuuden laakso (Kuuden piiri, #3)Jumalten tanssi (Kuuden piiri, #2)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Selviytyjät (Intertwined, #2)
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen