Lorigon tapa kirjoittaa viimeisteltyä tajuntaa on kiinnostava ja tarttuva, jos on lukijana tyyppiä, että vapaa muoto tuntuu hyvältä. Itse kuulun tähän kategoriaan, ja tämä kirja on hieno taidonnäyte tyylistä. Itse tarina, lähitulevaisuuteen sijoittuva trippityylinen vaihtoehto todellisuudelle, on kiinnostava tapa tarttua yksinkertaiseen hylkäämisen kokemukseen. Ensimmäinen osa kirjaa taustoittaa päähenkilön nykyisyyttä ja lopputulosta tarinalle, mikä on tapahtunut aikaisemmin, joten kirja vaatii hieman keskittymiskykyä ja kokonaisuuksien hahmottamista. Mutta jos virtaviivainen seikkaileminen on alkanut kyllästyttää, tämä toimii. Minuun osui ja upposi.

Tietoa kirjasta :: Tokio ei välitä meistä enää

Ray Loriga Julkaistu: 2002
Tyylit: scifi
Avainsanat: tähtivaeltaja-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Päivi Paappanen. 1. painos: Like, 2002. Kansi: Eliza Karmasalo. Nidottu. 2. painos: Like, 2004. Like-pokkari. Nidottu.

Tähtivaeltaja-palkinto 2003.

Lähitulevaisuuteen sijoittuva, tieteiskirjallisuuden teemoja lähestyvä tarina laillistetun huumeyhtiön edustajasta, jonka myymä aine auttaa unohtamaan muistot. Kauppias matkustaa ympäri maailmaa tapaamassa asiakkaitaan, jotka kaikki haluavat yhtä kiihkeästi unohtaa, ja kääntyy ... (lisää)

Evanescent – Katoavainen (Rising Moon, #1)Veden alla (Veden alla, #1)Taivaan avain (Endgame–trilogia, #2)Poseidonin lapset (Poseidonin lapset, #3)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)
Uusin jäsen: sulavsalim