Lorigon tapa kirjoittaa viimeisteltyä tajuntaa on kiinnostava ja tarttuva, jos on lukijana tyyppiä, että vapaa muoto tuntuu hyvältä. Itse kuulun tähän kategoriaan, ja tämä kirja on hieno taidonnäyte tyylistä. Itse tarina, lähitulevaisuuteen sijoittuva trippityylinen vaihtoehto todellisuudelle, on kiinnostava tapa tarttua yksinkertaiseen hylkäämisen kokemukseen. Ensimmäinen osa kirjaa taustoittaa päähenkilön nykyisyyttä ja lopputulosta tarinalle, mikä on tapahtunut aikaisemmin, joten kirja vaatii hieman keskittymiskykyä ja kokonaisuuksien hahmottamista. Mutta jos virtaviivainen seikkaileminen on alkanut kyllästyttää, tämä toimii. Minuun osui ja upposi.
Oliko kirja-arviosta sinulle hyötyä? 
star1
star2
star3
star4
star5
star6
star7
star8
star9
star10

Tietoa kirjasta :: Tokio ei välitä meistä enää

Ray Loriga Julkaistu: 2002
Tyyppi: spekulatiivinen fiktio
Tyylit: scifi
Avainsanat: tähtivaeltaja-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Päivi Paappanen. 1. painos: Like, 2002. Kansi: Eliza Karmasalo. Nidottu. 2. painos: Like, 2004. Like-pokkari. Nidottu.

Tähtivaeltaja-palkinto 2003.

Lähitulevaisuuteen sijoittuva, tieteiskirjallisuuden teemoja lähestyvä tarina laillistetun huumeyhtiön edustajasta, jonka myymä aine auttaa unohtamaan muistot. Kauppias matkustaa ympäri maailmaa tapaamassa asiakkaitaan, jotka kaikki haluavat yhtä kiihkeästi unohtaa, ja kääntyy ... (lisää)

Muita kirjoja joista saatat pitää

Evanescent – Katoavainen (Rising Moon, #1)Veden alla (Veden alla, #1)Taivaan avain (Endgame–trilogia, #2)Poseidonin lapset (Poseidonin lapset, #3)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)
Paikalla 27 vierailijaa
Uusin jäsen: sulavsalim
Jäseniä yhteensä: 9559