Tämä kirjaosa oli mielestäni jopa paremipi erittäin hyvä, ja olin ilonen kun Connor ja Grace päätyivät taas yhteen, mutta Gracen halu olla niiden vampiraattien luona.. Kun se riipaisi Connoria, se osui myös minuun jonkin verran.. =/ En ole niin romantiikan perään kuin olen toiminnan ja sen semmoisen perään.. =) Samaistun tosi helposti juuri sellaisiin henkilöihin jotka ovat melkein alituiseen joko vaarassa tai sitten se on juuri keskellä toimintaa. :D Se oli joko tämä tai se kakkonen kun Connorin ystävä kuoli kaksintaistelussa. Se säälitti minua.. Suosittelen todella paljon. =)

Tietoa kirjasta :: Vampiraatit 3: Kuoleman kapteeni

Justin Somper Julkaistu: kesäkuu 23, 2009
Avainsanat: meriseikkailu, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Antti Autio. Sidottu.

KUOLEMAN KAPTEENI HIIPII IHOLLE

Vampiraatit-sarja sijoittuu 2500-luvun alkuun, ja maailman merillä mellastavat merirosvot ja verenhimoiset vampiraatit. Tulevaisuus ja ikiaikaiset merirosvo- ja vampyyritarinat yhdistyvät sarjassa kiehtovasti.

Ensimmäisessä osassa kaksoissisarukset Grace ja Connor Tempest karkasivat orpokodista ja joutuivat erilleen toisistaan: ... (lisää)

Lumottu (Yön talo, #6)Jäämaan huuto (Jäämaan kronikka, #1)Uusikuu (Houkutus, #2)Piinattu (Yön talo, #4)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)
Jorma Isokukko, Nafisan, KiLLPaTRiCK
Uusin jäsen: Soile Kylmälahti