Kirja-arvio: Pimeyden kuiskaus

Kirjoittanut Pancake~ - 5.0

Tämä kirja on tällä hetkellä yksi lemppareistani. Vaikka olen lukenut tämän monta kertaa, siihen ei vaan kyllästy. Se saa aina mukaan. Löysin tämän kirjan kirpparilta, sen jälkeen kun olin lukenut sen. Niin ajattelin että kuka oli niin tyhmä joka myy tämän poia. Ja sitten hahmoihin. Gwen on lempi hahmoni, jotenkin hauras. Mutta samaan aikaan kova ja kiivas. Ja sitten on Sabin. En pysty kuvailemaan häntä. Hän on niin ihana hahmo. Suosittelen lukemaan tämän kirjan.

Tietoa kirjasta :: Pimeyden kuiskaus

Gena Showalter Julkaistu: toukokuu 17, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Sabin, Epäilyksen vartija, yksi demonisotureista jatkoi muiden sotureiden kanssa kiivasta taisteluaan Metsästäjiä vastaan. Heillä olisi vielä monta ottelua edessä, ennen kuin suurin paha olisi lopullisesti kukistettu ja kaikki jumalalliset artefaktit olisivat heidän käsissään.

Gwen ei voinut uskoa, että hänen vuoden kestänyt vankeutensa päättyisi. Hän oli aina ollut harpyia-sisarussarjan musta ... (lisää)

Loppusoitto (Langennut enkeli, #4)Verenjanoa Dallasissa (Sookie Stackhouse, #2)Legioona (Talon-saaga, #4)Rakas vampyyriniVarjojen nälkä (Yön siivet, #5)
Ruska, Darkki, haplotus
Uusin jäsen: Ruska