Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan - Stephenie Meyer8

Kirja-arvio :: Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan

Kirjoittanut Cavus

Aivan mahtava täydennys Twilight saagaan! Kirja kertoo paljon eri henkilöiden taustoja, sekä se kertoo muutenkin siitä, miten kirja sai alunsa. Tämä on myös hyvin helppolukuinen, ja kun lukemisen aloittaa, sitä ei meinaa millään lopettaa. Kuten jo sanottiinkin, tällainen on jokaisen Twilight fanin saatava. Kirja selventää saagaa aivan älyttömästi, sekä antaa vastauksia kysymyksiin. Suosittelen lämpimästi kaikille!

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentaneet Pirkko Biström, Hilla Hautajoki, Tiina Ohinmaa, Pirjo Ruti ja Marlene Sanoukian. Sidottu.

Miljoonia lukijoita vietellyt vampyyrisaaga

Houkutus
Uusikuu
Epäilys
Aamunkoi
Bree Tannerin lyhyt elämä

Virallinen opas Twilight-sarjan maailmaan

Houkutus – kuvitettu opas vampyyrisaagaan pureutuu syvälle Stephenie Meyerin luoman kirjasarjan kiehtoviin maailmoihin. Monipuolinen teos sisältää muun muassa yksityiskohtaisia henkilöhahmoprofiileja ja sukupuita, karttoja, haastattelun sekä esittelee kirjailijan inspiraation lähteitä.

Opasta rikastuttaa lähes sata nelivärikuvaa, ja se vastaa moniin lukijoiden mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin. Millainen oli Alice Cullenin salaperäinen menneisyys? Miten Volturien valtakausi alkoi? Mikä on puolivampyyri?