Kirja-arvio: Vampiraatit 3: Kuoleman kapteeni

Kirjoittanut Anonymous - 4.0

Tämä oli kirjan huipennus ekasta ja tokasta osasta.Olen iloinen että Grace pääsi takaisin vampiraati laivalle ja auttamaan Lorcania.Mutta sääliksi käy Connorin tilaa ja Dracya joka tuli petetyksi.Kävin säälimään myös vampiraatien kapteenin kohtaloa.Pettyin eniten Lorcanin ja Gracen välistä juttua.Se loppui just hiton hyvää kohtaan ja MIKSEI KUKAAN VOISI SUOMENTAA NELJÄTTÄ OSAA kun englanti taitoni ei ole riitävän hyvä lukeakseni neljännen osan englanniksi.Suosittelen tätä kirjaa kaikille jotka tykkäävät meriseikkailuista tai jotaa.

Tietoa kirjasta :: Vampiraatit 3: Kuoleman kapteeni

Justin Somper Julkaistu: kesäkuu 23, 2009
Avainsanat: meriseikkailu, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Antti Autio. Sidottu.

KUOLEMAN KAPTEENI HIIPII IHOLLE

Vampiraatit-sarja sijoittuu 2500-luvun alkuun, ja maailman merillä mellastavat merirosvot ja verenhimoiset vampiraatit. Tulevaisuus ja ikiaikaiset merirosvo- ja vampyyritarinat yhdistyvät sarjassa kiehtovasti.

Ensimmäisessä osassa kaksoissisarukset Grace ja Connor Tempest karkasivat orpokodista ja joutuivat erilleen toisistaan: ... (lisää)

Pelastettu (Yön talo, #12)Vartijat: Alkemistien kaupunki (Vartijat, #2)Houkutus (Houkutus, #1)Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)Isadella: Sydän kylmänä (Isadella, #1)
LordStenhammar, Freyja, Pisania
Uusin jäsen: pupu ystävä