Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Teardrop - 2.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Suurin syy miksi petyin tähän kirjaan oli se, että en tosiaankaan kestä Edwardia, joten uskon, että kirjan lukeneet ymmärtävät, että jos päähenkilöä sattuu vihaamaan niin lukeminen ei välttämättä ole kovin miellyttävää. Myös se, että Jacobin ( joka sattumalta on lempi hahmoni) leimautuminen Bellan ja Edwardin tyttäreen tuntui tekaistulta. Aivan kuin kaikkien tarinan hahmojen täytyisi saada iäsyyden kestävä onnellinen elämä. Kuitenkin kirja oli juonellisesti hyvä, on vain itsestäni kiinni, etten vain voinut nauttia siitä, koska en pitänyt kirjailijan päätöksistä ohjata tarina tälläiseen lopetukseen.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Houkutus (Houkutus, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Epäilys (Houkutus, #3)Bree Tannerin lyhyt elämä
Uusin jäsen: Topi Kopakkala